«Playful.tv», kas ir viens no «Draugiem Group» projektiem, dažu dienu laikā piesaistījis tūkstošiem interesentu, biznesa portālam db.lv pastāstīja pārstāvis Jānis Palkavnieks. «Playful.tv» ir tiešraides spēļu erudīcijas šovs viedtālrunī, kurā uzvarētāji saņem naudas balvas. Katru darba dienu notiek divas tiešraides un viena spēle svētdienas vakarā.

«Playful.tv» tika izlaists šā gada 28.martā, taču iedzīvotāju atsaucība ir ļoti liela, lepojas J. Palkavnieks. Uzņēmums ir novērojis, ka lietotni «Playful.tv» jau ir lejupielādējuši 10 tūkstoši iedzīvotāju un vidēji dienā tai pieslēdzas ap 4 tūkstošiem iedzīvotāju.

Katrā spēlē ir 12 jautājumi. Katra jautājuma atbildēšanai tiek dots laiks - 10 sekundes. Spēlētāji, kuri atbild pareizi uz visiem 12 jautājumiem, sadala spēles balvu fondu.

«Playful.tv» ideja ir aizgūta ASV. Draugiem Group komanda, izpētot ASV pieredzi, secinājusi, ka ir pieprasījums pēc šāda pakalpojuma, līdz ar to izlēma testa veidā to piedāvāt arī Latvijā.

Mērķauditorija lietotnei «Playful.tv» ir dažāda, jo to spēlējot gan lieli, gan mazi.

«Šāda veida erudīcijas spēles gūst milzu popularitāti visā pasaulē, bet cilvēkam, kurš nedzīvo konkrētā valstī, ir neinteresanti atbildēt uz jautājumiem, kuri ir ļoti specifiski, tāpēc mēs izveidojām šo spēli latviešu valodā, ar mums tuviem un saprotamiem jautājumiem, lai ikvienam spēlētājam tā būtu interesanta,» komentē viens no spēles vadītājiem Aivis Ceriņš.

«Ja dalībnieks kļūdās kādā jautājumā un nevar turpināt sacensties par naudas balvu, mēs cenšamies darīt visu, lai šīs pārdesmit minūtes, kas pavadītas pie viedtālruņa, nebūtu veltīgas. Katras spēles jautājumiem un atbildēm papildu ir sagatavota interesanta informācija, kas izglītojoši izklaidē spēlētājus,» piebilst spēles vadītāja Lelde Lietaviete.

Pieaugot spēlētāju skaitam, «Playful.tv» veidos arī tematiskās spēles, tāpat plānots veidot spēles citām Eiropas valstīm, pielāgojot valodu un tēmas.