Tā kā Lēdmanes izklaides parks Avārijas brigāde (ABPark) apmeklētājus uzņem tikai gada siltajā laikā, pieņemts lēmums atvērt arī iekštelpu izklaides centru. Saskaņā ar plāniem tas piesaistīs trīs tūkstošus apmeklētāju mēnesī, biznesa portālam db.lv pastāstīja īpašnieks Mārtiņš Brezauckis.

Testa režīmā tirdzniecības centra Spice Home otrajā stāvā tas durvis ver 10. novembrī. 

«Sākumā startēsim 450 kvadrātmetru platībā, kas nav daudz salīdzinājumā ar Avārijas Brigādes 20 hektāru platību, un bija ļoti jāpiedomā pie tā, lai radītu gana daudzveidīgu piedāvājumu dažādām vecuma grupām,» stāsta M. Brezauckis. Iekštelpu izklaides centra izveidē investēti 150 tūkstoši eiro. «Faktiski tas ir finanšu atlikums no šā gada darbības, kas šogad vairs netiek ieguldīts Avārijas Brigādes parkā Lēdmanē, bet jaunajā izklaides centrā,» informē īpašnieks. 

Viņš stāsta, ka par iekštelpu izklaides centru domāts kopš pagājušā gada un tika meklēta atbilstoša vieta. Tas ļaus uzņēmumam aktīvi strādāt visu sezonu un arī darbiniekiem būs pastāvīgs nevis sezonāls darbs. Domājot par iekštelpu izklaides centru, bijis skaidrs, ka tam jāatrodas Rīgā tieši sasniedzamības dēļ. 

«Gada laikā tika izskatītas ļoti dažādas vietas. Spice Home ir ļoti labs un pieejams novietojums ne tikai rīdziniekiem, bet arī tiem, kas brauks no citām pilsētām. Brīdī, kad Lēdmanes izklaides parka sezona bija gandrīz galā un atkal ļoti aktīvi atsākām meklēt telpas iekštelpu izklaides centram, nāca atbilstošs piedāvājums no Spice Home,» skaidro M. Brezauckis.

Iekštelpu izklaides centrā uzsvars likts uz modernajām tehnoloģijām, tai skaitā virtuālās realitātes krēsls, simulatori un projektori, kas esot «modes kliedziens» izklaides jomā. Tā, piemēram, tiks piedāvāts interaktīvais akvārijs, kurā peldēs bērnu izkrāsotas zivtiņas. No ārtelpu parka atceļojuši daži dinozauri. Decembrī centra piedāvājumu paredzēts papildināt ar slidkalniņiem - šī atrakcija vēl ir ražošanas procesā. Lielākā daļa atrakciju mudinās uz aktīvu iesaistīšanos un sacensībām. Tiks piedāvātas arī trīs telpas bērnu ballītēm, kā arī dažādas radošās darbnīcas. «Veicot apmeklētāju aptauju, noskaidrojām vēlmes. Tas viss noteikti nav izvietojams 450 kvadrātmetros, bet ir labs potenciāls augt, ja vien apmeklētājiem patiks šā brīža piedāvājums,» stāsta īpašnieks. 

Viņš uzsver, ka tāpat kā ārtelpu izklaides parks arī iekštelpu centrs tiks attīstīts pakāpeniski. M. Brezauckis atzīst, ka attīstības ideju ir daudz un nenoliedz, ka ir gatavs veidot arī citas izklaides vietas, ja pēc tām būs pieprasījums. 

Iekštelpu izklaides centrā dienas biļete maksās 10 eiro, bet testa režīma laikā cena būs samazināta. Tāpat kā izklaides parkā Avārijas Brigāde viena biļete paredzēs visu atrakciju neierobežotu izmantošanu. Bērnam līdz 4 gadu vecumam kopā ar pieaugušo būs nepieciešama viena biļete.

Paredzams, ka izklaides centrs darbosies visu gadu, bez pārtraukuma.

Runājot par Lēdmanes izklaides parku, M. Brezauckis norāda, ka, pateicoties labajiem laikapstākļiem un jaunajām atrakcijām, aizvadītā sezona vērtējama kā izdevusies. Apmeklējums sasniedzis 114 tūkstošus cilvēku. Visi ieņēmumi tiek novirzīti attīstībā. 

Kopējās nākamā gada investīcijas izklaides parkā Lēdmanē plānotas ap 600 tūkstošiem eiro un tās paredzēs vairāku jaunu atrakciju uzstādīšanu. 

«Joprojām mēģinām komunicēt ar bankām, bet līdz šim bez panākumiem. Pagaidām veiksmīgākā sadarbība finanšu piesaistes jomā bijusi ar Capitalia, piesaistot finansējumu ūdens laukuma pabeigšanai. Ļoti iespējams, ka 2019. gadā izmantosim šo pašu finanšu piesaistes modeli,» teic M. Brezauckis.