Auto apskats: Opel Insignia GSi

Auto
2018. gada 9. aprīlis 07:43

Nav šaubu, ka Opel Insignia GSi limuzīns un universālis brauc daudz azartiskāk un precīzāk par parasto Insignia. Žēl, ka modelim pietrūkst sportiskās mežonības un jauneklīgās trakulības

Asāka un precīzāka stūre, atlētiskāka piekare, jaudīgākas bremzes, divi ņipri motori un perfekts pilota krēsls. Gribētos cerēt, ka Insignia, kura aizmuguri rotā GSi burti, arī uz koplietošanas ceļiem vai slēgtā trasē būs trakulīgāks un izaicinošāks. Šoreiz – ne! Auto ir iznācis pārāk pareizs un nosvērts. Pat automašīnas skaņa gaitā ir pieklusināta, un tikai pie maksimāliem apgriezieniem pilota ausis glāsta tā melodija, ko būtu pelnījis Insignia GSi. Savā ziņā Insignia GSi raksturo kompānijas Opel pašreizējo dvēseles stāvokli. Pēc tās iekļaušanās franču PSA sastāvā jaunie saimnieki aktīvi ķērušies pie optimizācijas darbiem, atrotītām piedurknēm griežot visus nevajadzīgos izdevumus. Kā zināms, Opel vairāku gadu garumā strādā ar milzu zaudējumiem, piemēram, pēc 2017. gada aprēķiniem tie pārsniedza miljardu eiro. Loģiski, ka PSA finansisti turpmāk kaut ko tādu nevēlas pieļaut, tāpēc nav brīnums, ka Opel jaunie īpašnieki finansiālu apsvērumu dēļ šogad liedza Opel piedalīties Ženēvas autoizstādē.

##Kāpēc tas būtu jāpērk

Būtībā Insignia GSi, ko izstrādājusi OPC jeb Opel Performance Centre divīzija, uzņēmumu un firmu top menedžmentam ir radījusi perfektu dienesta auto. Insignia GSi ir gatavs iesaistīties cīņā, piemēram, ar VW Arteon vai KIA Stinger. Atlētiskāks un šarmantāks izskats ar garšīgāku pildījumu nekā ikdienas Insignia vedina domāt, ka galvenais mērķis, veidojot šos modeļus, bija panākt, lai GSi modifikācijas nekļūtu tikai par ierobežotas autoentuziastu auditorijas pielūgsmes objektiem, bet iekārdinātu pēc iespējas lielākas tautas masas. Tas arī ir izdevies, turklāt vērtīga priekšrocība ir tā, ka Insignia GSi būs Grand Sport limuzīna un universāla Sports Tourer izpildījumā. Šos abus skaistuļus ir vērts pirkt tikai jauno ergonomisko priekšējo krēslu dēļ, ko par labiem atzinuši vācu fizioterapeiti, un jaunākās paaudzes IntelliLux LED Matrix gaismas tehnikas ar 32 LED diožu sekcijām dēļ. Vēl lielāku kārdinājumu sākt draudzību ar kādu no Insignia GSi modeļiem rosina cenu lapu izpēte. Grand Sport Limousine ar 260 ZS benzīna turbomotoru cena būs 33 981 eiro, savukārt ar 210 ZS biturbo dīzeli – sākot no 34 687 eiro, bet par universāla Grand Sports Tourer modeļiem abos gadījumos būs jāpiemaksā klāt 1109 eiro.

Visu auto apskatu Trakulības vairs nav atļautas lasiet 6. aprīļa laikrakstā Dienas Bizness.

Abonējiet, lai saņemtu laikrakstu ik dienu.