Uzlabotā KIA Sportage pamatmotīvs ir vienkāršs – turpināt iesākto, lai joprojām būtu viens no Eiropas krosoveru saimes pamanāmākajiem modeļiem

Neapšaubāmi, KIA Sportage Eiropā, tostarp Latvijā, ir radījis paliekošu nospiedumu starp savas klases modeļiem. Tas ir atpazīts un novērtēts produkts, un tas nav gatavs atdot ne kripatiņas grūtā cīņā izkarotās pircēju auditorijas. Mājīgs un ģimenisks auto. Salonā vietas ir tikpat cik iepriekš, pietiekami daudz gan priekšā, gan aizmugurē sēdošajiem, vienīgi ar bagāžnieka izmēru Sportage starp sev līdzīgiem modeļiem nebūs līderos. Brauciena laikā nekas nekaitina un nekā nepietrūkst. Vadības panelis ar liela izmēra pogām un kloķīšiem. Tas patiks daudziem. Auto ir perfekti pielāgots dažādiem gadalaikiem un labi jutīsies gan lielpilsētas sastrēgumos, gan uz ātrgaitas šosejas. Sava veida Šveices nazis ar universālā kareivja funkcijām un ļoti plašu pielietojumu. Garš standartaprīkojuma un arī papildaprīkojuma saraksts, kā arī rūpnīcas septiņu gadu garantija joprojām ir efektīgi labumi, lai KIA Sportage rindas turpinātu augt. 

Uz pārējo konkurentu fona KIA Sportage trumpis ir tas, ka tas ir viens no savas klases izdevīgākajiem pirkumiem. Uzlabotais Sportage joprojām tāds būs, pat neraugoties uz to, ka atjaunotā modeļa cena ir caurmērā kāpusi par 1000 eiro. Bāzes modeļa cena turpmāk būs, sākot no 18 990 eiro, bet pilnpiedziņas Sportage varēs iegūt par nepilniem 25 tūkst. eiro.

Lasi laikraksta Dienas Bizness šīs dienas numuru elektroniski!

Motoru sarakstā ir pārbaudīta tehnika, proti, 132 ZS jaudīgais atmosfēriskais benzīnmotors un 177 ZS jaudīgā turboversija ar 1,6 litru tilpumu. Savukārt nozīmīgas izmaiņas ir dīzeļtehnikas sarakstā. Hyundai&KIA ir izstrādājusi jaunus 1,6 litra tilpuma dīzeļus ar 115 un 136 ZS lielu jaudu, kas aizstās iepriekš izmantoto 1,7 litru tilpuma tehniku. Mazākjaudīgā dīzeļversija draudzēsies tikai ar sešpakāpju manuālo transmisiju un priekšējiem velkošajiem riteņiem, bet 136 ZS versija strādās kopā arī ar septiņpakāpju dubultā sajūga transmisiju un arī ar pilnpiedziņu. Turklāt KIA Sportage, līdzīgi kā radinieks Hyundai Tucson, izmantos divu litru dīzeļmotoru ar 48 V daļēja hibrīda spēka pārvada sistēmu. «Maigā» hibrīda dīzeļmotors attīstīs 185 ZS lielu jaudu, un šo saimniecību apkalpos klasiskais astoņpakāpju automāts. Pilnpiedziņa ir šīs komplektācijas standarts. Šī tehnika būs dārgākā no Sportage piedāvātā klāsta. 

Visu auto apskatu Turpināt izvēlēto kursu lasiet 30. novembra laikrakstā Dienas BiznessLasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

Abonējiet, lai saņemtu laikrakstu ik dienu.