Palielina vīrišķos hormonus

Auto
2019. gada 1. februāris 09:07

Jaunākās paaudzes Toyota RAV 4 ir kardināli mainījis savu imidžu. Tas ir kļuvis acīmredzami robustāks un utilitārāks, saturiski gan ir palicis uzticīgs tālākai modeļa hibridizācijas stratēģijai

Kompānija Toyota šobrīd ir t.s. pašuzlādes hibrīdu modes noteicējs autoindustrijā. Arī RAV 4 hibrīdu popularitāte turpina augt. Latvijā no visiem pārdotajiem RAV 4 vairāk nekā 50% bija ar hibrīdsistēmām aprīkotie modeļi. Eiropā šis rādītājs ir vēl iespaidīgāks, proti, 85%. Visticamāk, ar jauno modeli šī tendence nemazināsies, jo videi draudzīgas tehnoloģijas vairs nav tikai modes lieta, bet jau tirgus nepieciešamība.

Toyota RAV 4 mūsu reģionā ir izteikts veiksminieks. To mīl un augsti godā. Modelim ir augsts lojalitātes koeficients, kas atspoguļojas faktā, ka daudzi klienti no paaudzes uz paaudzi izvēlas turpināt draudzību ar Toyota RAV 4 modeli. Nav brīnums, ka Toyota RAV 4 ir viens no populārākajiem modeļiem Baltijā un neapstrīdams līderis savā klasē. Neapšaubāmi, arī jaunākais modelis sekos savu priekšteču piemēram un būs populārs. Kā zināms, iepriekš klasiskais Toyota RAV 4 benzīnmodelis draudzējās tikai ar pilnpiedziņu, bet ar jauno modeli būs pieejams arī priekšpiedziņas izpildījumā, kas būtiski paplašinās RAV 4 pircēju rindas, jo priekšpiedziņa kopā ar 129 ZS jaudīgo benzīnmotoru būs lētāks pirkums. Reģionālais Toyota importētājs neizslēdz iespēju, ka, ņemot vērā priekšpiedziņas modifikāciju popularitāti Baltijā, jaunā RAV 4 sadalījums starp pilnpiedziņas un priekšpiedziņas modeļiem var sasniegt pat attiecību 50:50! Jāpiebilst, ka RAV 4 hibrīdmodeļu flangā būs gan pilnpiedziņas, gan priekšpiedziņas hibrīds. 

Pagaidām neatbildēts ir jautājums, kā publika uzņems RAV 4 vizuālās pārvērtības, kas acīmredzami izstaro vairāk robustumu un džipiskumu. Kā zināms, Latvijā milzīga RAV 4 fanu auditorija ir daiļais dzimums. Vai viņām ies pie sirds, ka lielākoties pilsētā izmantotais krosovers ar augstāk sēdi & tālāk redzi koncepciju turpmāk vizuāli vairāk līdzināsies Jeep&Co modeļiem, kam ikdienā patīk braukt ārpus lielpilsētām? Arī salona iekārtojums ir kļuvis masīvāks ar pamatīgām gaisa regulēšanas pogām, taču kopējā arhitektūra un stils atstāj moderna auto sajūtu. Atliek tikai piebilst, ka priekšpiedziņas RAV 4 cenas Latvijā sāksies no 23 600 eiro. Tas būs pieminētais priekšpiedziņas modelis ar divu litru benzīnmotoru un sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu. Diez vai šī kombinācija būs pieprasīta, jo, kā rāda pieredze, no kopējā pārdošanas apjoma RAV 4 ar rokas kārbu veido tikai 5%. Cita lieta būs priekšpiedziņa ar Multidrive S variatoru, kas maksās, sākot no 25 140 eiro. Visbeidzot RAV 4 ar hibrīdsistēmu, kas būs tikai komplektā e-CVT variatoru, maksās, sākot no 29 750 eiro, bet pilnpiedziņas RAV 4 hybrid cena būs, sākot no 32 720 eiro.



Visu auto apskatu Palielina vīrišķos hormonus lasiet 1. februāra laikrakstā Dienas Bizness.

Abonē (zvani 67063333) vai lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

Abonējiet, lai saņemtu laikrakstu ik dienu.