«Renault-Nissan-Mitsubishi» alianse 13. jūnijā paziņoja par sinerģijas gada ienākumu pieaugumu par 14%, kas ir 5,7 miljardi eiro salīdzinājumā ar 5 miljardiem eiro 2016. gadā. 

Jaunākie sinerģijas dati atspoguļo alianses dalībnieku aplēstos apjomradītos ietaupījumus. Kopējais pārdošanas apjoms 2017. gadā ir pārsniedzis 10,6 miljonus transportlīdzekļu vienību.

«Aliansei ir tieša pozitīva ietekme uz katra dalībnieka uzņēmuma izaugsmi un peļņu. 2017. gadā alianse piešķīla turbo-jaudu visu triju uzņēmumu darbībai, tostarp «Mitsubishi Motors», kas piedzīvoja savu pirmo pilno gadu sinerģijas ietvaros. Līdz 2022. gada beigām mūsu sinerģijas mērķis ir pārsniegt 10 miljardus,» atzina Karloss Gosns (Carlos Ghosn), «Renault-Nissan-Mitsubishi» priekšsēdētājs un izpilddirektors.

Saskaņā ar alianses vidējā termiņa plānu, līdz 2022. gadam alianses dalībnieki paredzējuši pārdot vairāk nekā 14 miljonus transportlīdzekļu, no kuriem 9 miljonus būvēs uz četrām kopējām platformām, tostarp elektriskās un B segmenta automašīnās, un paplašināt kopējo dzinēju izmantojumu kopumā no vienas trešdaļas līdz 75%.

2017. gadā Alianses iepirkumu organizācija (agrāk RNPO) panāca būtisku izmaksu samazinājumu un novēršanu, pateicoties centralizētai detaļu, iekārtu un instrumentu iegādei, piegādātāju līgumslēgšanas sarunu pacelšanai globālā līmenī un apvienotiem enerģijas un telekomunikāciju resursiem visā pasaulē.

«Dziļāka konverģence un lielāka sinerģija ilgtermiņā stiprinās alianses ilgtspējību,» sacīja M. Gosns.