Skaistam rāmim vajag labu saturu

Auto
2018. gada 9. novembris 10:02

Atjauninātajam Hyundai Tucson izmaiņu nav daudz, vizuāli to ir maz. Nozīmīgākie jaunumi meklējami gaismas tehnikas un dīzeļmotoru klāsta pilnveidošanā.

Šobrīd Hyundai Tucson ir pieskaitāms Eiropas kompakto krosoveru saimes smagsvariem. To pazīst un novērtē pircēji. Ar Eiropas dizaina un inženiertehniskā centra, kā arī Čehijas ražotnes veiksmīgu mijiedarbību Hyundai spēj precīzāk uztaustīt Eiropas pircēju vajadzības un vēlmes. Tieši tādēļ uzlabotais Tucson ir tikai nedaudz pārzīmējis sejas kontūras, bet vairāk uzmanības pievērsis tam, kas atrodas «lācītim vēderā». Lielākās izmaiņas skar gaismas tehniku un ar to saistīto priekšējo un aizmugurējo lukturu dizaina maiņu. Savukārt pamanāmākais jaunums Tucson kabīnē ir 8 collu navigācijas ekrāns, kas joprojām atrodas uz vadības paneļa augšējās malas un tādējādi maksimāli atvieglo pilota darbu brauciena laikā, jo ekrāna novietojums ir pietuvināts acu augstumam. Lielāks izmērs, nedaudz labāka izšķirtspēja un 360 grādu apkārtskata kameras funkcija. Patiesības labad gan jāmin, ka ekrāns ir tikai augstāko Style un Premium aprīkojuma līmeņu standartaprīkojums. Toties apsildāmi priekšējie sēdekļi ir standarta aprīkojums visiem Tucson modeļiem.

Lasi laikraksta Dienas Bizness šīs dienas numuru elektroniski!

Kāpēc tas būtu jāpērk
Omulīgs un mājīgs auto. Turpmāk ar vēl plašāku autovadītāja atbalsta sistēmu klāstu, kā arī spožāku un gudrāku gaismas tehniku. Daudziem noteikti patiks, ka Tucson ir uzvilcis iepriekšējās paaudzes Santa Fe masku, kas izceļ šī modeļa tuvību klasi augstākstāvošajai sabiedrībai. To, ka Hyundai šodien vairs nav lēts produkts, zina daudzi, un uzlabotais Tucson arī nebūs lēts. Joprojām daudzveidīga motorizācijas programma, dažāda veida transmisijas, tostarp izvēle starp priekšpiedziņas un pilnpiedziņas modifikācijām atļauj manevrēt ar auto cenu. Liesākajā aprīkojumā Fresh ar priekšējiem velkošajiem riteņiem un 132 ZS jaudīgu atmosfērisko bāzes benzīnmotoru Hyundai Tucson šobrīd maksā, sākot no 19 990 eiro, bet ar 177 ZS jaudīgo 1,6 litru T-GDI tiešās iesmidzināšanas benzīna turbomotoru - 23 990 eiro. Izvēloties nākamo aprīkojuma līmeni Comfort, nāksies pieskaitīt klāt trīs tūkst. eiro. Par Style versiju vēl vajadzēs piemaksāt divus tūkst., bet par šikāko Premium versiju atrast vēl liekus četrus tūkst. eiro. Attiecīgi lēciens no bāzes modeļa Fresh līdz greznāk aprīkotajam Premium versijas Tucson ir vismaz 9 tūkst. eiro. Zīmīgi, ka šīs nosauktās cenu kāpnes attiecas uz priekšpiedziņas Tucson, savukārt ar visiem četriem velkošajiem riteņiem lētākais Tucson būs nopērkams par 28 990 eiro. Tiesa – tad jau ar 177 ZS jaudīgo turbomotoru un Comfort aprīkojumā. Pats par sevi saprotams, ka tālāk Tucson cenas strauji kāpj uz augšu un lepnākās kombinācijās sasniegs un pat pārsniegs 40 tūkst. eiro robežu.

Visu auto apskatu Skaistam rāmim vajag labu saturu lasiet piektdienas, 9.novembra laikrakstā Dienas Bizness! Lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski! 

Abonējiet, lai saņemtu laikrakstu ik dienu.