Škoda Superb atgūst otro jaunību

Auto
2018. gada 1. jūnijs 10:51

Aktuālais Škoda Superb vairs nav jauneklis, taču, ieviešot jauno Sportline aprīkojuma līniju, Škoda Superb un Superb Combi universālis ir pārvērtušies līdz nepazīšanai

Solīds izskats, iespaidīga tehniskā un komforta daudzveidība, kas nemaksā nogalinoši bargu naudu, ir tas, kas Škoda Superb limuzīnam ir kalpojuši par iedarbīgu mārketinga ieroci. Ar Sportline pakotni tas ir kļuvis acīmredzami saistošāks. Sporta šasija, melnas krāsas priekšējā radiatora reste, melni atpakaļskata spoguļi, tonēti priekšējie lukturi, logu rāmji un sānu durvju līstes, tāpat kā uz bagāžnieka vāka uzsēdinātais elegantais spoileris, arī būs melnā krāsā. Ogļmelnais tonis būs arī Superb Sportline galvenais motīvs salona iekārtojumā, proti, melnas krāsas griesti un melni sporta priekšējie krēsli ar klasiskās un Alkantara ādas pārvalkiem, kas nošūti ar sudraba diegiem. Lai nosliece uz sportiskumu būtu vēl pamanāmāka, Sportline modelī atradīsim alumīnija pedāļu uzlikas un elegantus trokšņu slāpētāja uzgaļus. Visbeidzot, Superb priekšējos sānus rotās jau iztālēm pamanāmi Sportline logotipi.

##Motori un vadāmība

Priekšpiedziņas Škoda Superb Sportline un Superb Combi Sportline versijām būs pieklājīgs benzīna un dīzeļmotoru atbalsts, kas ietver jaudas amplitūdu no 150 līdz 190 ZS. Uz augstākā pakāpiena būs 280 ZS jaudīgais divu litru TSI benzīnmotors ar sešpakāpju DSG, kas tiek pasniegts kopā ar 4X4 pilnpiedziņu. Tieši ar šādu Superb limuzīnu izbraucām. Izcils pretendents, lai šādu Superb Sportline 4X4 norīkotu ceļu policijas speciālajā rotā, kas veiksmīgi tvarstītu ātrumpārkāpējus uz Latvijas ceļiem. Vienlaikus tas būs uzticams ģimeņu sabiedrotais, kur īpašnieks augsti vērtē pilnpiedziņas auto, bet kam riebjas krosoveri un vēl vairāk riebjas mazjaudīgi motori. Adaptīvās balstie- kārtas regulējumi ikvienai situācijai un konkrētā brīža garastāvoklim atļaus atrast vajadzīgo. Precīza un informatīva stūres darbība, komfortabls piekares regulējums, kas lieliski tiek galā ar ceļa negludumiem, papildu tam noteikti jāuzteic lieliskā salona trokšņu izolācija. 280 ZS motors ir tieši tāds, lai par to teiktu, ka tā veiktspēja ir atbilstoša aprīkojuma nosaukumam. Ikviens manevrs, vai tā būtu poļu tālbraucēju kolonnas apdzīšana uz Tallinas apvedceļa vai pārkārtošanās no vienas joslas otrā posmā Ikšķile–Rīga, vienmēr būs izpildāms ar rotaļīgu vieglumu. Elektriski regulējamie priekšējie sporta krēsli ar Bentley stilā eleganto rombveida zīmējumu vispirms izskatās iespaidīgi. Vēl lielāks gandarījums, ka tajos sēdēt ir vēl patīkamāk. Lielisks sānu atbalsts, kā arī iespēja pagarināt sēdekļa apakšējo malu ir vajadzīgās lietas, lai dažāda izmēra piloti atrastu sev ideālo sēdpozīciju.

Visu rakstu Škoda Superb atgūst otro jaunību lasiet 1. jūnija laikrakstā Dienas Bizness

Abonējiet, lai saņemtu laikrakstu ik dienu.