Sociālo mediju stratēģe Jurita Krūma pirms nedaudz vairāk nekā diviem mēnešiem pārcēlusies uz dzīvi Liepājā un 12 kvadrātmetru dzīvoklī iekārtojusi dzīvesvietu sev un kaķim Otto.

Viņa biznesa portālam db.lv stāsta par savu minimālisma dzīvesstilu.

«Par Liepāju es fanoju jau aptuveni četrus gadus. Šī pilsēta man asociējas ar atklāto jūru, kas ir totāli citādāka kā Rīgā. Līdz ar to - visi kas fano par Rīgas jūrmalu, viņi laikam nav bijuši Liepājā,» saka J. Krūma. Sievietei bijis rituāls reizi pusgadā atvērt sludinājumu portālu ss.com un paskatīties, vai pieejams kāds dzīvoklis Liepājā. J. Krūmas dzimtā pilsēta ir Rēzekne, tāpēc ar Liepāju, izņemot dažus draugus, viņai iepriekš nebija nekādas saistības.

«Pēdējo desmit gadu laikā kopš pārvācos no Rēzeknes uz Rīgu biju mainījusi dzīvesvietas aptuveni divpadsmit reizes. Esmu diezgan mobila savā dzīvesveidā. Nolēmu, ka jāriskē. Bija sajūta, ka iepriekšējā dzīvesvietā Purvciemā biju iesēdējusies.Sākumā domāju dzīvokli pirkt. Ja salīdzina ar Rīgu, tad Liepājā dzīvokļi ir gandrīz par sviestmaizi. Esmu tas jaunietis, kurai nav iekrājumu. Līdz ar to nopirkt dzīvokli Rīgā par 50 000 – 70 000 eiro ir nereāli. Atbraucu uz Liepāju apskatīties vienu konkrētu dzīvokli, bet par laimi banka kredītu tam nepiešķīra. Es esmu diezgan spontāna un impulsīva.Tāda bija arī pārcelšanās uz Liepāju – pirmdien apskatīju īres dzīvokli un ceturtdien jau parakstīju līgumu, ka es dzīvošu šeit,» pastāsta sieviete.

Šo mazo dzīvokli izdevies atrast, atlasot sludinājumus no lētākajiem līdz pat dārgākajiem. Tādi, kuros nebija ne virtuves, ne apkures netika skatīti, taču piedāvājumos bija divi dzīvokļi, katrs 12 kvadrātmetru lielumā. J. Krūma izvēlējusies šo, jo tas bijis pateicīgāks remontam, kuru vēlāk veica pati. «Daži draugi bija sašutuši un teica, ka cietuma kameras Norvēģijā ir lielākas nekā šis dzīvoklis. Brīnījās, kā es šeit dzīvošu, teica, ka man būs klaustrofobija. Es pilnīgi atklāti varu teikt, ka šeit jūtos ļoti komfortabli, bet tas nenozīmē, ka šeit grasos dzīvot visu savu dzīvi.»

J. Krūma ir uzņēmēja un pirms trīs gadiem izveidojusi savu sociālo mediju aģentūru SIA «WWWOLF». Starp uzņēmuma klientiem ir «Pica Lulū», «Altum»,«Westkredit» un citi. «Cilvēkiem smejoties es saku, ka es pelnu naudu, sēžot «Facebook». Viens no noteikumiem, veidojot savu uzņēmumu, bija, ka varu strādāt jebkur. Man nav jābūt noteiktā birojā, jo strādāju pie jūras, veikala stāvlaukumā, kafejnīcās un citās vietās.»