Par interneta lielveikala NuKo.lv vadītāju un valdes priekšsēdētāju kļuvis biznesa attīstības treneris Mārtiņš Vecvanags. Viņš izvirzījis ambiciozus mērķus – kāpināt uzņēmuma apgrozījumu pat par 80% un ievērojami palielināt darbinieku skaitu.

Iepriekš valdes priekšsēdētāja bija Sabīne Lakuča, kura turpinās darboties uzņēmumā valdes locekles amatā, informēja SIA Nuko pārstāvis Rolands Dzenis.

Pēdējos gados M. Vecvanags pamatā attīstījis savu konsultāciju biznesu.

«Mana līdzšinējā pieredze darbā ar vadītājiem liecina, ka galvenā ir māka fokusēties skaidram un precīzam darbam. Tāpat ir svarīgi zināt mērķi, un neizkliedēt uzmanību ceļā uz tā sasniegšanu. Kā vadītājam pašam man ir svarīgi, ka cilvēki, kas darbojas manā komandā, ir azartiski un izbauda pašu darbošanās procesu,» komentē M. Vecvanags.

Pirms tam M. Vecvanags darbojies arī vairākos uzņēmumos, kuros liela nozīme bijusi loģistikas nodaļai, piemēram, loģistikas un vairumtirdzniecības uzņēmumā «Trialto Latvia», kā arī veidojis mazumtirdzniecības tīklu uzņēmumam Kaukāzā. M. Vecvanags akcentē, ka šī pieredze palīdzēs attīstīt NuKo.lv darbību, pakalpojumu piedāvājot arī juridiskām personām, un kāpināt interneta lielveikala apgrozījumu.

«Tā kā viena no NuKo.lv kompetencēm ir preču piegāde un apstrāde noliktavā, varēšu ar pilnu jaudu izmantot savu līdz šim uzkrāto pieredzi, kas gūta, darbojoties ar loģistiku saistītu uzņēmumu attīstībā,» pauž M. Vecvanags.

Runājot par NuKo.lv attīstības plāniem, jaunais vadītājs akcentē: «Veiksim uzlabojumos procesos un ieviesīsim jauninājumus tehnoloģijās, lai arī ar strauji augošu pasūtījumu apjomu turpinātu radīt pozitīvu klientu pieredzi.»

Tāpat straujā izaugsme liks investēt ne tikai tehnoloģijās, bet arī darbiniekos, kas nozīmē, ka nākotnē NuKo.lv varētu ievērojami palielināt darbinieku skaitu.

2017. gadā uzņēmuma apgrozījums bija 1,8 miljoni eiro. 2017. gadā apgrozījums, salīdzinot ar 2016.gadu, pieauga par 56%. Lielveikals internetā «Nuko.lv» ir Latvijas uzņēmums, kas izveidots ar mērķi piedāvāt Latvijas iedzīvotājiem mūsdienīgu iepirkšanās veidu pārtikas un ikdienas precēm.