Dienas Bizness tikko atzīmējis savu 27 gadu jubileju. 

Savā dzimšanas dienā pateicamies visiem Dienas Bizness darbiniekiem, kas joprojām ir un ir bijuši daļa no mums. Pateicamies arī mūsu lasītājiem, kas izvēlas Dienas Biznesu gan drukātā, gan digitālā veidā.

Dienas Bizness ir ne tikai laikraksts, bet arī biznesa ziņu portāli - db.lv un rus.db.lvrokasgrāmataskonferences un semināri

Dienas Bizness galvenā redaktore Līva Melbārzde uzsver: «Kā medijam mums ir svarīgi, lai efektīvas, konkurētspējīgas, inovatīvas un tālredzīgas uzņēmējdarbības Latvijā būtu pēc iespējas vairāk, tāpēc mēs nebaidāmies kritizēt tādus politiskos lēmumus, kas liek šķēršļus šādas ekonomikas attīstībai. Mēs nevairāmies arī no viedokļiem, ko citi Latvijas mediji apzināti vai neapzināti ignorē, un, jā, reizēm par nejēdzībām ir jārunā tieši un skarbi vienkārši tāpēc, lai tās beidzot pamanītu. Mūsu uzdevums nav visiem patikt, jo, ja tāds būtu mūsu mērķis, mums drīzāk būtu jātirgo saldējums, nevis jāstrādā žurnālistikā. Mūsu uzdevums ir būt uzņēmēju pusē, runāt par uzņēmējiem aktuālām tēmām - prasīt, skaidrot, informēt, iedvesmot un savā reizē arī palīdzēt. Nav lielāka žurnālistiskā gandarījuma par to, kad pēc izveidota materiāla pie mums vēršas arī citi cilvēki ar savu pieredzi, viņi mums uztic savu stāstu, un, to kopīgi izstāstot sabiedrībai, mēs varam pietuvoties kādam atrisinājumam.»

Dienas Bizness dibināts 1992. gadā, kad klajā nāca pirmais laikraksta numurs. Šis laiks sakrita ar privātās uzņēmējdarbības attīstības vilni valstī. Daži apķērīgi cilvēki jau tolaik bija sākuši veidot pirmos privātā biznesa aizmetņus Latvijā, taču 1992. gadā uzņēmējdarbība plauka un zēla jau pilnā sparā. Dienas Bizness stingri nostājās privātā biznesa pusē un kopš tiem laikiem savu pozīciju nav mainījis.