ASV uzņēmumam Orangetheory Fitness patlaban ir jau vairāk nekā 1100 studijas visā pasaulē, un uzņēmums paplašinās ārkārtīgi strauji – patlaban attīstības plānos ir atvērt vēl 500 jaunas studijas, raksta Business Insider.

Pērn uzņēmuma ienākumi sasniedza vienu miljardu eiro, ierindojoties starp straujāk augošākajām fitnesa franšīzēm pasaulē.

Orangetheory piedāvā uz sirds ritmu balstītus vingrinājumus, apvienojot tehnoloģiju un zinātni ar iespēju sportot.

Uzņēmums izceļas ar laipno apkalpošanu – ikviena persona, kas ienāk pa studijas durvīm, tiek sveicināta vienādi laipnā tonī, un šī pieeja ir viens no faktoriem, kas liek cilvēkiem sporta studijā atgriezties.

Orangetheory patlaban ir vairāk nekā 800 tūkstoši klientu, kas apmeklē 1100 studijas 49 ASV štatos un 22 citās pasaules valstīs.

Abonementa cenas ir dažādas atkarībā no pakalpojumiem, taču Lielbritānijā mēneša abonements maksā aptuveni 109-149 mārciņas, bet ASV cenas ir 129-290 dolāri.

Orangetheory savu pirmo studiju atvēra 2010.gadā, un norobežojas no citām fitnesa franšīzēm, kuru nodarbības balstītas uz sirds ritmu. Pirms nodarbību sākšanas apmeklētājam uz rokas uzliek sirds ritma monitorēšanas aproci, kas tiek pievienota personīgajam profilam. Nodarbības laikā uz liela ekrāna tiek parādīti tādi rādītāji kā sirds ritms, nodedzinātās kalorijas un punkti, cik minūtes sirdsdarbība bijusi sarkanajā vai oranžajā zonā. Sirdsdarbības zonas sadalītas pelēkā (atpūtas režīms), zilā, zaļā, oranžā un sarkanā. Tieši oranžā ir zona, kas nodarbības laikā ir jāsasniedz, un Orangetheory nodarbības laikā jācenšas sasniegt, lai sirdsdarbība 12-20 minūtes būtu oranžajā zonā.

Katrs cilvēks visās pasaules studijās vienā dienā veiks vienas un tās pašas nodarbības, taču nezinās, kādas tās būs, pirms ieradīsies uz nodarbību.

«Liela daļa cilvēku vēlas veikt tādus vingrinājumus, kādi viņiem patīk, un nesaprot, ka parasti tie, kas viņiem nepatīk, rada vislielākās pārmaiņas,» norāda kompānijas radītāja Ellena Lethama.

Galerijā augstāk – ieskats fitnesa studijā!