No šī gada novembra AS “Civinity Mājas” vadību pārņem jaunā valdes locekle Diāna Fridenberga, kura kā svarīgāko uzdevumu izceļ tieši ciešākas un konstruktīvākas komunikācijas veidošanu ar dzīvokļu īpašniekiem un iedzīvotājiem.
“Mūsu klienti - dzīvokļu īpašnieki, ir mūsu prioritāte. Esmu pārliecināta, ka kopīgā darbā ar savstarpējo sapratni, kā arī atvērtu komunikāciju, mēs spēsim stiprināt līdzšinējo sadarbību ar jau esošajiem klientiem, kā arī spēsim pilnveidot esošos un radīt arvien jaunus, pieejamus pakalpojumus katram klientam,” norāda valdes locekle D.Fridenberga, kura iepriekš guvusi pieredzi nekustamo īpašumu jomā, strādājot uzņēmumā “Ober Haus”.
Kā vienu no pirmajiem lielajiem mērķiem D.Fridenberga izceļ tiešās komunikācijas veicināšanu, lai nodrošinātu klientiem atbalstu kopības lēmumu pieņemšanā. “Māja ir viens vienots veselums, līdz ar to lēmumus par māju ir jāpieņem dzīvokļu īpašniekiem likuma noteiktajā kārtībā. Mēs redzam, mēs saprotam, ka bieži vien dzīvokļu īpašniekiem sagādā grūtības sasaukt vai arī ieresties uz kopības sapulci, lai piedalītos lēmuma pieņemšanā. Arī aptaujas veikšana pašiem īpašniekiem var sagādāt grūtības. Taču šie lēmumi ir mājas pārvaldnieka darba pamatā. Bieži vien bez šāda lēmuma var izpalikt kādi darbi vai uzdevumi no pārvaldnieka puses. Tādēļ tas ir uzdevums numur viens - palīdzēt, sniegt atbalstu klientiem, ne tikai paveicot praktisko pusi ar dokumentu sagatavošanu, bet arī sniedzot visaptverošu informāciju gan par nepieciešamajiem, gan par iespējamajiem un vēlamajiem darbiem, lai māja būtu sakopta un labā tehniskā kārtībā ne tikai šodien, bet arī nākotnē”.
Tāpat valdes locekle uzsvēra, ka ir jākoncentrējas uz pakalpojumu kvalitātes pilnveidošanu un dzīvokļu īpašnieku, kā arī iedzīvotāju informēšanu, izglītošanu, motivējot klientus apzināties, ka daudzdzīvokļu mājas veiksmīga uzturēšana un apsaimniekošana ir ļoti nozīmīgs apsaimniekotāja uzdevums, kura veiksmes pamatā ir tieši konstruktīvs un pilnvērtīgs dialogs ar mājas iedzīvotājiem.
“Diemžēl, nereti dzīvokļu īpašnieki sāk rīkoties un interesēties par māju jeb kopīpašumu tikai tad, kad jau ir parādījies kāds bojājums vai situācija kļuvusi kritiska. Vienlaikus novērojams, ka par kritisko situāciju vai ieteicamajiem plānveida remontdarbiem apsaimniekotājs ir informējis jau iepriekš, taču atbildes tomēr izpalikušas. Tieši tādēļ uzskatu, ka apsaimniekotājam ir jākļūst dzīvokļu īpašniekiem pieejamākam, paplašinot informācijas sniegšanas un saziņas kanālu klāstu lēmumu pieņemšanai, lai mājas iedzīvotāji sapulcēm varētu pievienoties arī attālināti un balsot par vēlamā risinājuma izvēli ar drošu elektronisko parakstu tiešsaistē,” uzsver Diāna Fridenberga.
Jau šobrīd “Civinity Mājas” nodrošina apsaimniekošanā esošo māju iedzīvotājiem saziņu gan tiešsaistes kanālos, gan sarunu grupās tiešsaistē, kā arī izvieto informāciju uz ziņojumu dēļiem māju kāpņu telpās, lai ikvienam būtu iespēja iesaistīties neatkarīgi no komunikācijas paradumiem - gan klātienē, gan attālināti.
Jaunā uzņēmuma vadītāja arī ir pārliecināta, ka, koncentrējoties uz pakalpojumu kvalitātes pilnveidošanu, jaunu tehnoloģiju ieviešanu un komunikācijas attīstību, ir iespējams nodrošināt labāko iespējamo risinājumu un risinājumu kopumu arī tām daudzdzīvokļu mājām, kas būvētas pat pirms vairākiem gadu desmitiem un kuru sākotnējais ekspluatācijas termiņš to būvēšanas laikā nemaz nebija paredzēts, ka varētu būt tik ilgs.
“Mūsdienās tehnoloģijas attīstās teju ik dienu, un, arvien ienākot jaunām tehnoloģijām, inovatīviem risinājumiem, ņemot vērā arī ilgtspējas faktorus, ir iespējams īstenot mūsdienīgus, augstas kvalitātes apsaimniekošanas procesus. Klienti īpaši novērtē ērtu, pievilcīgu un drošu vidi, kas tiek radīta, cieši sadarbojoties ar mājas apsaimniekotāju, jo ikdienā savos mājokļos ikvienam ir svarīgs gan komforts, gan īpašuma tehniskais stāvoklis un tā ilgtspēja, gan arī nepieciešamie ieguldījumi, lai mājoklis būtu ne tikai pievilcīgs, bet arī kalpotu vēl ilgus gadus,” pārliecināta Diāna Fridenberga.
AS “Civinity Mājas” reģistrēta 2009. gadā, dzīvojamo māju apsaimniekošanas nozarē profesionāli strādājot jau vairāk nekā 15 gadus. “Civinity” ir viena no lielākajām ēku uzturēšanas un inženiertehnisko risinājumu grupām Baltijā. “Civinity” grupa apvieno vairāk nekā 20 uzņēmumu, kas pārrauga vairāk nekā 10 miljonus kvadrātmetru dzīvojamo un komerciālo ēku. “Civinity” strādā vairāk nekā 2000 darbinieku Latvijā, Lietuvā un Lielbritānijā.
“Civinity” grupa Latvijā pārvalda namu apsaimniekošanas, administrēšanas un uzturēšanas uzņēmumus Rīgā un Jūrmalā, kurā ietilpst AS “Civinity Mājas”, SIA “Civinity Mājas Jūrmala” citi uzņēmumi. “Civinity Mājas” sniedz pakalpojumus Rīgā, Jūrmalā, Jelgavā, Saulkrastos, kā arī citās Latvijas pilsētās.
