Ozolnieku novada uzņēmums SIA Sendeko Latvia izsludinājis desmit iepirkumus, liecina paziņojums Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā.

Uzņēmums par 5500 eiro vēlas iegādāties darbgaldu porolona vertikālai griešanai, par 6000 - elektrisko palešu pārvadātāju, par 4000 - galdu auduma baķu griešanai, par 12 tūkstošiem eiro – mašīnu matrača kanšu apstrādāšanai, par 16 tūkstošiem eiro - mašīnu rāvējslēdzēja iešūšanai pārvalkā, par 60 tūkstošiem eiro - stepmašīnu un darbgaldu stepēta audekla piegriešanai, par 5000 - mehānisku darbgaldu matrača iepakošanai, par 16,5 tūkstošiem eiro – divus darbgaldus matrača apmalošanai, par 45 tūkstošiem eiro - automātisku darbgaldu matrača iepakošanai, bet par 16 tūkstošiem eiro - iepakošanas rulli, kas saloka pirms tam sapresētus un plēvē iekausētus gatavos matračus.

Piedāvājumus pretendenti var iesniegt līdz 12.jūlijam, bet paredzamais līguma izpildes termiņš ir 2018.gada 31.decembris.

Laikraksts Dienas Bizness jau rakstīja, ka SIA Sendeko Latvia apgrozījums pēdējos piecos gados teju četrkāršojies, 2017. gadā sasniedzot vienu miljonu eiro. Tas uzņēmumam nodrošinājis vietu laikraksta Dienas Bizness un Lursoft veidotajā strauji augošo uzņēmumu jeb Gazeļu sarakstā.

«Uzņēmējs nevienā brīdī nedrīkst apstāties, un apgrozījums ir jāaudzē nepārtraukti, jo izdevumi palielinās, tāpēc, lai nopelnītu tikpat daudz, cik iepriekš, tas ir jāpalielina. Tur neko nevar darīt,» uzsver SIA Sendeko Latvia valdes priekšsēdētājs Sergejs Viņarskis. Straujo izaugsmi pēdējos gados viņš skaidro ar profesionālu komandu un spēju nepārtraukti transformēties, pielāgojoties tirgus apstākļiem. Šobrīd uzņēmumam ir vairākas matraču kolekcijas, taču par līdz šim veiksmīgāko tiek uzskatīta jaunākā – Dancing collection.

SIA Sendeko Latvia dibināta 2011. gadā un kopš tā laika nodarbojas ar matraču ražošanu un tirdzniecību Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Pēdējos gados nelielu daudzumu matraču ražotājs eksportē arī uz Poliju, bet drīzumā paredzēts ieiet arī Vācijas tirgū. Uzņēmumā atklāj, ka šogad trīs mēnešos eksporta apjoms pirmo reizi bijis lielāks nekā Latvijā pārdoto matraču apjoms. «2017. gadā eksportējām 40% no saražotā, šogad eksports ir audzis par 20%. Tas bija mūsu mērķis, jo negribējām būt atkarīgi tikai no vietējā tirgus,» atzīmē S. Viņarskis.

LASI VĒL:

Veiksmes pamatā ir prasme mainīties