AS «Olainfarm» provizoriskie konsolidētie 2019. gada marta rezultāti liecina, ka grupa realizējusi produkciju par 10,8 miljoniem eiro, kas ir par 3% vairāk nekā pērnā gada martā.

Savukārt trīs mēnešu provizoriskie pārdošanas rezultāti uzrāda 14% realizācijas pieaugumu attiecībā pret 2018. gada provizoriskajiem trīs mēnešu rādītājiem, sasniedzot 34,7 miljonus eiro. «Olainfarm» grupas produkcija trīs mēnešu laikā tika pārdota 47 pasaules valstīs.

Kā liecina konsolidētie marta realizācijas dati, trīs lielākie koncerna noieta tirgi ir Latvija, kur, salīdzinājumā ar iepriekšējā gada martu realizācijas apjoms ir pieaudzis par 4%, Krievija, kur šajā pat laika posmā realizācijas apjoms ir samazinājies par 23%, un Baltkrievija ar 26% pieaugumu. Pārdošanas apmēri Krievijā martā samazinājās, jo klienti plānotos medikamentu apmērus pasūtīja gada sākumā. No 10 lielākajiem noieta tirgiem samazinājums vērojams arī Ukrainā (-24%). Visos citos galvenajos noieta tirgos marta laikā ir panākts realizācijas apjomu pieaugums, būtiskas preču piegādes veiktas uz Uzbekistānu, Nīderlandi un Tadžikistānu.

2019. gada trijos mēnešos «Olainfarm» grupas lielākie noieta tirgi saglabājušies nemainīgi - Latvija (īpatsvars 28%), Krievija (26%), Baltkrievija (16%) un Ukraina (8%). Uzņēmuma lielāko tirdzniecības partneru vidū ir arī Uzbekistāna, Nīderlande, Kazahstāna, Vācija, Tadžikistāna un Lietuva. Straujākais pārdošanas pieaugums trīs mēnešu laikā sasniegts Nīderlandē, kur realizēts par 386% vairāk nekā pērn šajā laikā, un Uzbekistānā, kur pārdošana augusi par 39% attiecībā pret pērnā gada 3 mēnešiem. Par 11% augusi realizācija Latvijā un Krievijā.

No lielākajiem noieta tirgiem realizācijas samazinājums ir vērojams Kazahstānā (-27%), Vācijā (-19%) un Lietuvā (-34%). Pēc nekonsolidētajiem provizoriskajiem datiem AS «Olainfarm» martā realizējusi produkciju par 7,9 miljoniem eiro, kas ir par 1% vairāk nekā pērn šai laikā. Pieaugumu galvenokārt ietekmēja apjomu palielināšanās Nīderlandē (par 1038%), Kirgizstānā (par 611%) un Tadžikistānā (par 290%). Realizācijas apjomu kritums bija vērojams Krievijā (par 28%) un Ukrainā (par 17%). Nekonsolidētie trīs mēnešu rezultāti liecina, ka AS «Olainfarm» realizējusi produkciju par vairāk nekā 26,5 miljoniem eiro, kas ir par 13% vairāk nekā pērn šai pašā laikā. Atskaites periodā ar plus zīmi strādājuši visi lielākie «Olainfarm» noieta tirgi, izņemot trīs: Vācijā realizācija samazinājās par 19%, Kazahstānā par 21% un Lietuvā par 37%. Trīs mēnešos «Olainfarm» realizācija Nīderlandē augusi par 388%, Uzbekistānā par 39%, Tadžikistānā par 28%.

AS «Olainfarm» piederošā aptieku tīkla SIA «Latvijas aptieka» realizācija 2019. gada martā pārsniedza 2,1 miljonus eiro, kas ir par 2% mazāk, kā iepriekšējā gada martā. Šajā laikā darbojās 71 aptieka. SIA «Silvanols» apgrozījums š.g. martā sasniedza 0,58 miljonus eiro, kas ir par 7% labāk, kā 2018. gada marta rezultāts. Elastīgo medicīnisko izstrādājumu ražotāju SIA «Tonus Elast» un «Elast Medikl» realizācija 2019. gada martā veidoja 0,9 miljonus eiro, kas par 8% pārsniedz pērnā gada marta rezultātu, savukārt Veselības centru «Diamed» un «Olainmed» apgrozījums bija 0,27 miljonus eiro. Baltkrievijas meitasuzņēmums «NPK Biotest» martā realizējis produkciju par 0,24 miljoniem eiro. 2019. gada 3 mēnešos AS «Olainfarm» piederošā aptieku tīkla SIA «Latvijas aptieka» realizācija sasniedza 6,6 miljonus eiro, kas ir par 12% vairāk nekā pērn. 

SIA «Silvanols» apgrozījums atskaites periodā veidoja 1,6 miljonu eiro, demonstrējot 7% pieaugumu pret pagājušā gada 3 mēnešiem. SIA «Tonus Elast» un «Elast Medikl» realizācija 3 mēnešos sasniedza 2,17 miljonus eiro, kas ir par 7% vairāk kā pērn. Veselības centru «Diamed» un «Olainmed» apgrozījums sasniedza 0,74 miljonus eiro, savukārt «NPK Biotest» 3 mēnešos realizēja produkciju par 0,79 miljoniem eiro.