“Man ļoti patīk Latvija, tā iedveš mieru,” žurnālam "Dienas Bizness" saka Sīmurs Fereira, kurš pirmo reizi šeit ieradās pirms septiņiem gadiem. 

Viņu var raksturot kā kapteini, kurš vada vairāk nekā 2200 darbinieku komandu, darbojas 185 valstu tirgos un kura vadītās uzņēmumu grupas – "Amber Beverage Group" – apgrozījums pērn pārsniedza 371 miljonu eiro. 

«Mēs noteikti neapsveram iespēju pārcelt degvīna ražošanu ārpus Latvijas robežām, taču esam domājuši par to attiecībā uz dažiem liķieriem,» stāsta S. Fereira.

Jautāts, vai tiek apsvērta doma iegādāties kādu jaunu brūvētavu vai uzņēmumu Latvijā vai Baltijā, S. Fereira atbild: «Noteikti ne alus brūvētavu, tā nav mūsu niša, bet, piemēram, mēs iegādājāmies alkoholisko dzērienu izplatītāju Igaunijā, un tas mums ir jūtami palīdzējis tur nostiprināties, kā arī mūsu īpašumā ir pāris mazu ražotņu. Mēs būtu ieinteresēti apsvērt šādu iespēju arī Latvijā.»

Runājot par sabiedrības novecošanos, S. Fereira atzīst, ka līdz ar to cilvēki lieto mazāk alkohola. "Tas ir izaicinājums mūsu biznesā, kas nozīmē, ka mums ir jākļūst gudrākiem inovatoriem. Mūsu uzdevums ir uzrunāt cilvēka dvēseli un tai pašā laikā skart tādas viņus interesējošas tēmas kā veselība vai amatniecības noslēpumi."

S. Fereira arī teic, ka Rīgas Melnais balzams neizmirs, turklāt ražotāja mērķis ir ar šo dzērienu iepazīstināt visu pasauli.

Visu rakstu lasiet jaunajā žurnālā Dienas Bizness. Meklējiet preses tirdzniecības vietās, lasiet elektroniski: www.dbhub.lv/eavize vai abonējiet, zvanot 67063333.