Investējot 20 tūkstošus eiro, «Latvijas Maiznieks» produktu līniju «Maiziņš» papildinājis ar diviem jauniem veidiem – proteīna un burgeru porcijmaizītēm.

Investīcijas ieguldītas tirgus pētījumos, tehnoloģiskajos procesos un ārvalstu konsultantu piesaistē. Uzņēmums produktu līniju «Maiziņš» izstrādāja 2017.gadā.

Burgeru maizītes radītas kvadrāta formā un tā ir kviešu maize ar sezama sēklām. Savukārt proteīna «Maiziņš» viena porcija satur 13,6 gramus olbaltumvielu, 20,8 gramus ogļhidrātu un samazinātu cukura daudzumu, informēja uzņēmums.

«Produkti «Maiziņš» ir ražoti Latvijā, no vietējām izejvielām. Katrā iepakojumā ir četras porcijmaizītes. 

Porcijmaize «Maiziņš» atzīta par Latvijas Gada produktu 2018, bet siera «Maiziņš» pēc starptautiskā tirgus un patērētāju pētījumu uzņēmuma «Nielsen» datiem atzīts par 2018. gada veiksmīgāko produktu maizes izstrādājumu kategorijā.

Produktu līnijā sākotnēji tika iekļauti septiņi porcijmaizīšu veidi – siera, dārzeņu, pilngraudu, auzu, rudzu, kaņepju un grieķu jogurta «Maiziņš». Pašlaik līnija papildināta arī ar jaunajām proteīna un burgeru porciju maizītēm. Uzņēmumā norādīja, ka investīcijas šajā ražošanas līnijā ir ap 5,5 miljoni eiro un šā produkta mērķa tirgi ir Baltijas valstis un Skandināvija.