Latvijas tirgū novembrī ienāks franču zīmola HFC parfimērija. Zīmola ideja ir vizuālā tēla un aromāta apvienošana. 

No zīmola HFC Paris dibināšanas brīža 2017.gadā tā parfimēri Benuā Beržia un Vensāns Rikors laiduši klajā 21 smaržu četros virzienos: Original, Black, Asia un Magic. 

«Seksualitāte, pievilcība, pārliecība par sevi un apmierinātība ar dzīvi — visus šos laimes kodus mēs ierakstām mūsu smaržās. Tā arī ir HFC Paris galvenā koncepcija. Smaržu radīšanai mēs izmantojam retas, vērtīgas un dabiskas sastāvdaļas, piemēram, rožu eļļu, jasmīna ekstraktu un vijolīšu saknes, kā arī «slepenus» aromātiskus savienojumus,» apgalvo parfimērs V. Rikors.

Saskaņā ar biznesa stratēģiju HFC Paris smaržu pārdošana sākta apjomīgā tirgū - lielākajos Maskavas tirdzniecības centros (CUM, GUM un «Zolotoje Jabloko»), lai tādējādi gūtu atpazīstamību. Tas kalpo kā atspēriena punkts tālākajā darbībā. Tuvākajā laikā zīmols plāno apgūt arī Igaunijas, Lietuvas un Armēnijas tirgus. Latvijā aromātu līnija tiks tirgota tikai universālveikalā Stockmann. Arī Francijas tirgus esot tikai laika jautājums, biznesa portālam db.lv pastāstīja zīmola pārstāve Ketija Melihova. 

Savus aromātus HFC Paris pozicionē kā «parfimērijas mākslas objektus». Zīmola ideja ir vizuālā tēla un aromāta apvienošana. Parfimērijas zīmola radošajā komandā darbojas ne tikai smaržu radītāji, bet arī ilustratori. 

HFC Paris flakonus piegādā no Normandijas, tos ar rokām gatavo no stikla un pārklāj ar emalju. Pēc tam uz flakoniem tiek veidotas ilustrācijas.