Lai nodrošinātu zemākas cenas saviem klientiem, "Maxima" veikalos pakāpeniski tiek ieviesti Mākslīgā intelekta risinājumi, uzlabojot darba efektivitāti, iepirkšanās pieredzi klientiem, kā arī līdzsvarojot darbinieku slodzi.  

Jau šobrīd lielākajos "Maxima" veikalos preču plauktu piepildījumu un kasu noslodzi pārvalda Mākslīgā intelekta risinājumi.

"Mūsu mērķis, ieviešot jaunākās paaudzes tehnoloģijas "Maxima" veikalos, ir sniegt praktisku pievienoto vērtību mūsu klientiem - augstas kvalitātes produktus par pieejamām cenām un pašreizējās konkurences un tirgus apstākļos, to iespējams nodrošināt, vēl vairāk efektivizējot pašu darbu, kā arī nepārtraukti uzlabojot iepirkšanās pieredzi. Tādēļ mērķtiecīgi turpinām veikalu modernizāciju," stāsta "Maxima Latvija" valdes loceklis Jānis Vanags.

Uzņēmumā ieviestās Mākslīgā intelekta tehnoloģijas rūpējas par to, lai klientu iecienītākie produkti, kā piemēram, piena izstrādājumi, gaļa un dzērieni, pircējiem būtu nepārtraukti pieejami.

Identiska pieeja tiek izmantota pie kasēm - gadījumā, ja cilvēku skaits pie kasēm pārsniedz noteikto normu, veikala direktors saņem informāciju planšetē un, efektīvi organizējot darbu, var atvērt papildu kasi ātrākai klientu apkalpošanai.

Klientu iecienītas jau vairāk nekā 10 gadus ir pašapkalpošanās kases veikalos visā Latvijā. Veikalos ieviesta arī digitalizēta sistēma preču derīguma termiņa automātiskam monitoringam, kas palīdz savlaicīgi identificēt pārtikas produktus, kuriem tuvojas derīguma termiņa beigas, tādējādi samazinot pārtikas pārpalikumu daudzumu. Tāpat "Maxima XXX" veikals t/c "Akropole" kā pirmais Baltijā ieviesa elektroniskās cenu zīmes vairākiem tūkstošiem preču, atvieglojot ikdienu darbiniekiem un nodrošinot pārskatāmu, aktuālu un precīzu informāciju pircējiem.