Mazā formāta veikali ir aktuāli daudzviet, un šobrīd šī tendence Latvijā ir sasniegusi virsotni, norāda SIA "Narvesen Baltija" valdes priekšsēdētāja Dace Dovidena

Pērn atvērtas astoņas jaunas "Narvesen" tirdzniecības vietas, un arī šogad paredzēts atvērt vēl astoņas. 

Tendence skaidrojama ar to, ka cilvēki ātri pierod pie ērtībām un dzīves temps kļūst aizvien steidzīgāks – viņi vēlas nopirkt kafiju un lietošanai gatavu ēdienu pa ceļam, negaidot, kad to kāds pagatavos. 

Vienlaikus aktualizējas jautājums par atkritumiem, tāpēc kompānija izmanto papīra krūzītes no pilnībā pārstrādājama papīra, strādā pie risinājuma, lai kafijas krūzīšu vāciņi būtu dabai draudzīgāki, kā arī aicina pircējus pēc kafijas ierasties ar saviem traukiem

Vairāk par uzņēmuma izaugsmi, apvienošanos ar "Caffeine" un nākotnes plāniem D. Dovidena stāsta intervijā žurnālam "Dienas Bizness".  

""Narvesen" ir ne tikai prese, e-talons un loterijas, bet daudz, daudz kas vairāk," viņa akcentē.

D. Dovidena arī stāsta: "Nesen runāju ar mūsu ilggadējiem franšīzes ņēmējiem, kuri atcerējās, ka pirms desmit gadiem viņi no rīta ielika veikalā piecas sviestmaizes un jau no rīta pārdzīvoja, ka vakarā tās būs jānoraksta. Turpretī tagad dienā mierīgi bez raizēm var pārdot 50 sviestmaizes. Pircēju ieradumi ir mainījušies."
 

Visu rakstu lasiet 18. februāra žurnālā "Dienas Bizness".

Abonējiet, lasiet elektroniski vai meklējiet preses tirdzniecības vietās.