Līdz ar veikalu atklāšanu Rēzeknē noslēgusies uzņēmumu apvienības SIA "Latvian Retail Management" pāreja uz jauno "Citro" zīmolu. 

Pāreja uz jauno zīmolu norisinājās no oktobra, pakāpeniski atklājot "Citro" veikalus dažādās Latvijas pilsētās, kopumā izveidojot veikalu tīklu ar vairāk nekā 70 tirdzniecības vietām visā Latvijā. 

"Citro" zīmola sortimenta stratēģija paredz attīstīt ciešāku sadarbību ar vietējo novadu zemniekiem un ražotājiem, piedāvājot klientiem vietējos ražojumus un sezonālos produktus. 

"Esam ieguldījuši lielu darbu un mums šī gada mērķus ir izdevies sasniegt pat ātrāk nekā plānots," pauž SIA "Latvian Retail Management" valdes priekšsēdētājs Imants Kelmers.

Jau ziņots, ka, izveidojot uzņēmumu apvienību SIA "Latvian Retail Management", apvienojušies vietējā kapitāla mazumtirdzniecības uzņēmumu tīkli AS "Diāna", SIA"Gabriēla" un SIA "LEKON", kas iepriekš veidoja daļu no mazumtirdzniecības tīkla "top!" veikalu ķēdes.