Igaunijas apavu tirgotājs "NS King" (SIA "NITTIS") pievienojies Baltijas e-komercijas uzņēmuma "Pigu Grupa" izveidotajai "marketplace" platformai. 

Šobrīd uzņēmuma preces ir pieejamas visos trīs "Pigu Grupai" piederošajos veikalos, tajā skaitā 220.lv. 

"NS King" darbojas visā Baltijā ar 50 apavu veikalu lielu ķēdi un interneta veikalu, pārstāvot tādus zīmolus kā "Rieker", "Mustang", "Bugatti" un vēl citus.

"Pievienošanās "Pigu Grupas" tirdzniecības platformai, galvenokārt, bija solis tuvāk mūsu klientiem. Mēs vēlamies būt tur, kur ir ērti veikt pirkumus tiešsaistē. "Pigu Grupas" maksājumi un piegādes nosacījumi pilnīgi noteikti šīs ērtības nodrošina, jo tā ir vide, pie kuras ir pieraduši vairums pircēju Baltijā. Pievienojoties "Pigu Grupai", mēs ne tikai sasniedzam klientus viņiem izdevīgā un ērtā veidā, bet arī paplašinām savu klientu bāzi," norāda "NS King" e-komercijas vadītājs Andrejs Maksimiks.

 "NS King" e-komercijas vadītājs arī atklāj, ka mainīt klientu paradumus šodien ir daudz sarežģītāk nekā mainīt uzņēmuma uzvedību, tāpēc ar savām precēm ir nepieciešams doties tur, kur pircējiem ir visērtāk. Lai arī "NS King" ir 3 gadu pieredze e-komercijas biznesā, uzņēmums arī atzīst, ka viens no lielākajiem izaicinājumiem ir pārvaldīt loģistiku - nodrošināt lielu piegādes ātrumu un raitu savienojumu plašajā veikalu ķēdē. 

"Pārdošanas rezultāti ir iepriecinoši, jo redzam, ka apjomi pieaug katru dienu. Šī ir mūsu pirmā pieredze, izmantojot tirdzniecības platformu. Līdz šim esam mēģinājuši iekļūt "Amazon" un "Ebay", bet "Pigu" kļuva par pirmo tiešsaistes tirdzniecības platformu, kurā esam uzsākuši tirdzniecību. Tāpēc esam pateicīgi "Pigu" komandai par palīdzību un atbalstu," turpina A. Maksimiks.

"Dažu mēnešu laikā kopš darbojas marketplace, reģistrācijai ir pieteikušās vairāk nekā 1100 kompānijas no visām trīs Baltijas valstīm. To vidū ir gan lielie tīkli kā "NS King", gan mazie un vidējie uzņēmumi,  e-komercijas uzņēmumi, kā arī tie, kas līdz šim tirgojušies tikai klātienes veikalos. Līdz ar marketplace pieteikumu, arī mūsu produktu klāsts ir paplašinājies par vairākiem tūkstošiem vienību mēnesī," stāsta "Pigu Grupas" izpilddirektors Daiņus Ļuļis.

Db.lv jau rakstīja, ka līdz ar "marketplace" darbības uzsākšanu, "Pigu Grupa" vēlas aicināt vietējos uzņēmējus tai pievienoties, lai turpmāk pārdotu savas preces visos trīs uzņēmumam piederošajos interneta veikalos.  

Pērn septembrī vairāk nekā 600 tirgotāji no Lietuvas, Latvijas un Igaunijas bija izrādījuši interesi pievienoties "marketplace".