"Rimi" e-veikalā pasūtītos pirkumus "Rimi Ozols" un "Rimi Spice" būs iespējams saņemt 24 stundas diennaktī.
Piedāvājot
arvien daudzveidīgākas iepirkšanās iespējas un ātrāku "Rimi" e-veikalā veikto pirkumu saņemšanu, tiešsaistē
pasūtītos pirkumus "Rimi
Ozols"
un "Rimi
Spice"
būs iespējams saņemt 24 stundas diennaktī. Savus pirkumus visu
diennakti "Rimi
Ozols"
varēs saņemt "Rimi
Drive",
kurā pircēji var ierasties ar savu auto un saņemt
e-veikalā
veikto pasūtījumu tieši automašīnā. Savukārt "Rimi
Spice"
pirkumus visu diennakti varēs saņemt "Saņem veikalā" punktā
pie "Rimi
Spice"
Informācijas centra, kur, ievadot speciālā terminālī pasūtījuma
PIN kodu, "Rimi" darbinieks
izsniegs sakomplektēto pirkumu grozu.
"Aicinām ikvienu šajā laikā būt atbildīgiem pret sevi un citiem – ne vien ievērot drošības un piesardzības noteikumus veikalos, bet arī plānot savus pirkumus, gatavot iepirkumu sarakstus, uz veikalu doties tikai nepieciešamības gadījumā. Savukārt, lai nodrošinātu ātrāku pirkumu saņemšanu "Rimi" e-veikalā, esam uzsākuši darbu nakts maiņās un sākuši testēt "Rimi" vēsturē pirmo nakts pasūtījuma saņemšanas projektu.
Plānots, ka tuvākajā laikā e-veikalā veikto pirkumu komplektēšana un saņemšana tiks uzsākta vēl vairākos veikalos. Tāpat turpinām darboties arī daudzos citos virzienos, lai audzētu kapacitāti un nodrošinātu kvalitatīvu pasūtījumu uzglabāšanu, izsniegšanu un piegādi," stāsta "Rimi Latvia" valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais.
Šobrīd
pirkumu saņemšana "Rimi
Ozols"
un "Rimi
Spice"
visu diennakti darbojas testa režīmā, to pilnveidojot un padarot
maksimāli ērtu pircējiem. Kopumā "Rimi" e-veikala darbības
nodrošināšanā šobrīd strādā gandrīz 90 cilvēku liela
komanda.
Pēdējo trīs nedēļu laikā "Rimi" e-veikala apmeklētāju skaits palielinājies aptuveni divas reizes. Līdzās tam par aptuveni 30% pieaudzis arī vidējais pirkumu grozs.
"Pircēji arvien aktīvāk
izmanto iepirkšanās iespējas tiešsaistē, iegādājoties ne vien
pārtikas produktus, bet arī dažādas sadzīves preces. Pēdējo
nedēļu laikā "Rimi" e-veikalā pircēji visbiežāk iegādājušies
dažādus graudaugu produktus, augļus un dārzeņus, piena
produktus, gaļu un gaļas izstrādājumus. Augsts pieprasījums
vērojams arī pēc dažādām mājsaimniecības precēm un precēm
ar ilgu uzglabāšanas termiņu. Redzam, ka liela daļa pircēju
savos virtuālajos iepirkumu grozos liek arī grāmatas un spēles," "Rimi" e-veikala pircēju paradumus komentē Didzis Kirstuks, "Rimi
Latvia"
e-komercijas
formāta direktors.
Šobrīd e-veikalā veiktos pasūtījumus iespējams saņemt trīs veidos – pasūtīt piegādi uz mājam, saņemt tos "Saņem veikalā" punktos pie "Rimi Ozols" un "Rimi Spice" informācijas centriem, kur, ievadot speciālā terminālī pasūtījuma PIN kodu, "Rimi" darbinieks izsniegs sakomplektēto pirkumu grozu.
Tāpat pirkumus iespējams saņemt pie veikala "Rimi Ozols" izveidotā "Rimi Drive", kurā pircēji var ierasties ar savu auto un saņemt e-veikalā veikto pasūtījumu tieši automašīnā pēc automatizētas auto numura zīmes atpazīšanas vai PIN koda ievadīšanas.
Šobrīd "Rimi" e-veikala piegādes pieejamas un tiek nodrošinātas Rīgā un tuvākajā tās apkārtnē, tostarp Mārupē, Piņķos, Ulbrokā, Baložos un citviet.