Apbalvojumu izgatavošanas uzņēmumu klientiem interesē kvalitatīva prece par nelielu cenu un ātra apkalpošana.

Iepriekšējos gados pircēji vairāk rēķinājās ar ražošanas un komplektēšanas laiku, bet šobrīd aizvien biežāk dzirdams: «Šodien. Nu, ja galīgi nevar, tad rīt no rīta.» «Darba temps līdz ar to ir kļuvis ātrāks,» saka Kristīne Reimane, SIA Geka valdes locekle. Viņa stāsta, ka ikdienā liela loma ir modernajām tehnoloģijām un to piedāvātajām operatīvajām iespējām. Līdz ar jaunajām tehnoloģijām un to piedāvājumu klienti ir kļuvuši kūtrāki ātri risināt sev interesējošos jautājumus paši. 

«Viņi vairs nevēlas tērēt piecas vai desmit minūtes sava laika, meklējot vajadzīgo mājaslapā, kaut gan viss ir vienkārši, ērti un saprotami atrodams. Tā vietā viņi izvēlas uzrakstīt WhatsApp vai Facebook ziņu ar «Hei, es meklēju kausu. Atsūtīsi bildīti?!» un saņemt atbildi salīdzinoši ātrāk, nekā pašam meklēt un kur nu vēl gaidīt uz atbildi e-pastā. Taču viss klāsts ir pieejams, apskatāms un nomērāms uzņēmuma mājaslapā internetā. Tiesa, nereti paša klienta patērētais laiks, apskatot un atlasot preci mājaslapā, aiztaupītu laiku gan viņam, gan mums, jo bieži vien viņi paši nespēj precīzi definēt, ko īsti meklē un sagaida,» viņa stāsta.

SIA Mārketinga projektu aģentūra Fortius biroja vadītāja Līga Jekste teic, ka uzņēmums jaunās tehnoloģijas cenšas apgūt un izmantot pēc iespējas vairāk, ja tas praktiski ir iespējams. Tendences visu laiku mainās un reizēm ik pēc kāda laika atgriežas.

K. Reimane piebilst, ka arvien biežāk dzird klientu stāstus par iepirkšanos internetā un ārvalstīs. «Pavisam nesen izpalīdzējām kāda pasākuma organizatoram, kurš Baltkrievijā bija pasūtījis vairāk nekā 200 kausus. Līdz sacensībām bija palikušas trīs dienas, bet partneris pazudis un no kausiem ne ziņas. Tāpat nesen bija gadījums, ka cilvēks internetā ārvalstīs iegādājās apbalvojumus, kuri līdz piektdienas pēcpusdienai tā arī netika saņemti, kaut arī sacensības sākās sestdien no rīta. Šādos gadījumos vienmēr steidzam palīgā,» viņa klāsta.
Lielai daļai pasūtītāju cena ir svarīga. Gadījumos, kad tie pasaka budžeta robežas un vajadzīgo balvu daudzumu, stikla studijas Anima Vitrum radītāja Ieva Gaine var piedāvāt variantus atbilstoši rocībai. «Ir, protams, klienti, kuriem primārā ir cena, bet pārliecinošs vairākums galveno uzsvaru liek uz kvalitāti. Tā kā mums uzņēmumā ir augsti iekšējie kvalitātes standarti un prece, kamēr nonāk pie pasūtītāja, iziet četrus pārbaudes posmus, neatbilstības ir salīdzinoši viegli «izķeramas». 

Visu rakstu Pasūtītāji kļūst arvien nepacietīgāki lasiet otrdienas, 11.septembra laikrakstā Dienas Bizness!

Abonējiet, lai saņemtu laikrakstu ik dienu.