Viens no restorāniem, kas atrodas prom no Jūrmalas galvenajām ielām un kņadas, ir SIA Lauris Restaurant Service restorāns 36. līnija. Tam šogad ir sācies 11. darbības gads. 

Restorāna līdzīpašnieks un šefpavārs Lauris Aleksejevs laikrakstam Dienas Bizness neslēpj, ka sākotnēji, kad viņam piedāvāts veidot kopīgi šeit biznesu, viņš bijis nedaudz skeptiski noskaņots, jo vieta ir tālu no sabiedriskā transporta un šeit nevar ieklīst nejauši garāmgājēji. 

«Šobrīd esam izauguši līdz vērā ņemamam restorānam, bet vienotas veiksmes formulas nav. Varu pateikt, ka vienā katliņā ir jāber zināšanas, attieksme, mīlestība pret apkārtējo un daudz emociju, jo bez tām nekas nesanāktu. Mēs sākām strādāt kā izteikti vietējo cilvēku restorāns, un joprojām ir patīkami redzēt un apkalpot tos pašus cilvēkus. Gadiem ejot uz priekšu, restorāns nav kļuvis par tūristu restorānu, jo garām neviens nejauši nepaiet. Šis vairāk ir kā gala mērķis. Redzam vairāk krievu tautības cilvēkus, taču tendence ir tāda, ka arī Latvijas krievvalodīgie uz restorāniem iet vairāk nekā latviski runājošie. Laika gaitā par mums uzzina aizvien plašāks cilvēku loks, un vietējie sāk vest savus draugus un biznesa partnerus no tuvām un tālām ārzemēm. Ziemas sezonā esam izteikti vietējais restorāns, jo iedzīvotāji nāk apēst vienu vai divus ēdienus,» norāda L. Aleksejevs. 

Runājot par to, ko apmeklētāji izvēlas, viņš stāsta, ka cilvēki vairs tik daudz nelieto stipros dzērienus. Arī no Francijas vīniem viņi ir pārgājuši uz kaut ko vienkāršāku.

L. Aleksejevs bilst, ka šobrīd restorāns ir attīstījies līdz optimālam izmēram un lielāks nevēlas būt. Pirms aptuveni diviem mēnešiem turpat blakus restorānam, tuvāk pludmalei, ir atvērts tā mazākais «brālis» – restorāns A`petite 36. line. «Tajā ir cita ēdienkarte, tā mainās katru dienu. Telpas ir transformējamas, nodalāmas ar aizkaru, ir atverami un atbīdāmi logi, kas ļauj paplašināt telpu un skatu. Viesi, atnākot brokastīs, var paši paņemt kafiju un kādu uzkodu. Šo izveidojām arī tādēļ, lai atslogotu to telti, kur parasti notiek pasākumi,» skaidro L. Aleksejevs.

Visu rakstu Investīcijas ļauj cerēt uz viesu pieplūdumu lasiet 18. jūlija laikrakstā Dienas Bizness