#Ķīpsalas
izstāžu centrā izstādēm ir kļuvis par šauru.
Digitālie risinājumi nav mazinājuši interesi par tradicionālajām
izstādēm, pērn audzis izstāžu dalībnieku un apmeklētāju skaits; Ķīpsalā
tiks būvēta papildu halle, otrdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
2017. gadā
starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība BT1 organizēja 29 izstādes,
kurās piedalījās vairāk nekā pieci tūkstoši uzņēmumu, un tās apmeklēja
441,4 tūkst. apmeklētāji.
Pēdējos
piecus gadus izstāžu biznesā ir vērojama stabila izaugsme, turklāt ar
katru gadu paplašinās pārstāvēto valstu skaits, informē BT1 valdes
priekšsēdētājs Viesturs Tīle.
!Ķīpsalas izstāžu centru ir iespējams uztaisīt kā konfekti.
Ķīpsalas
izstāžu centrā izstādēm ir kļuvis par šauru, atzīst V. Tīle. Jau
vairākus gadus tiek meklēti risinājumi, kā Rīga varētu tikt pie jauna un
moderna izstāžu centra. «Savulaik bija plāni tādu būvēt netālu no
lidostas, tā izmaksas pirms pieciem gadiem tika lēstas ap 160 miljoniem
eiro. Tas ir megaprojekts, kas neatpelnītos un būtu no nodokļu maksātāju
kabatas. Ķīpsalas izstāžu centru ir iespējams uztaisīt kā konfekti. Tas
neprasītu milzīgas izmaksas, ir jāpiebūvē vēl viena halle 8 tūkstošu
kvadrātmetru platībā, jāierīko pazemes autostāvvietas, otrais pārvads
pāri Zunda kanālam. Tas ir atrisināms,» uzskata V. Tīle.
Viņš informē,
ka ir notikušas neoficiālas sarunas ar atbildīgo institūciju
pārstāvjiem, taču pagaidām biznesa plāna vēl nav. Šogad pēc 11 gadu
pārtraukuma izstādes Auto 2018 laikā tiks būvēta papildu pagaidu halle
1,4 tūkstošu kvadrātmetru platībā. Lai apmeklētājiem piedāvātu vēl
plašāku automobiļu un komerctransporta marku klāstu, otrā halle pirmo
reizi tiks atvēlēta tikai jauno automobiļu sadaļai.
Visu rakstu Kļuvis par šauru lasiet 13. februāra laikrakstā Dienas Bizness.
Abonējiet, lai saņemtu laikrakstu ik dienu.