Latvijas Pasts bojātā veidā saņēmis gandrīz 80 avioceļā piegādātu pasta sūtījumu no Nīderlandes. Vairāki saņemto sūtījumu maisi ir pilnībā samirkuši, bet citi – pat izjukuši, tāpēc daļai no tiem nav iespējams noteikt adresātus, informē Latvijas Pasts.

Starptautiskajos tiesību aktos noteiktajā kārtībā Latvijas Pasts izveidojis attiecīgu dokumentu, kas iesniegts Nīderlandes pasta operatoram PostNL. Bojātie sūtījumi Latvijas Pastā tiek pārpakoti, lai tos varētu piegādāt identificējamajiem adresātiem – katrs bojātais sūtījums tiek īpaši marķēts ar norādi par saņemšanu bojātā veidā un informatīvu vēstuli no Latvijas Pasta.

«Klientiem, kuri saņēmuši bojātus sūtījumus, ir tiesības no tiem atteikties un vērsties ar pretenziju pie izsūtītāja. Ja sūtījums tiek saņemts pasta nodaļā, atteikšanās ar īpašu aktu jānoformē uz vietas pasta nodaļā, bet, ja sūtījumu piegādā Latvijas PastaEksprespasta kurjers, atteikšanās no tā ar attiecīgu aktu jānoformē, sūtījumu saņemot,» skaidro Latvijas Pasta Kvalitātes vadības daļas vadītāja Linda Ševele.

Ņemot vērā, ka atsevišķi sūtījumu saņēmēji bojātā iepakojuma dēļ nav nosakāmi, Latvijas Pasts aicina adresātus vērsties pie izsūtītāja, ja sūtījums no Nīderlandes nav saņemts mēneša laikā kopš tā izsūtīšanas dienas, kas bijusi 3.decembris.