Lai padarītu vienkāršāku PVN atgūšanas procesu un atvieglotu korporatīvo klientu ikdienu, Neste ir ieviesusi automātisku PVN atgūšanas pakalpojumu par iegādāto degvielu, informē uzņēmumā.

Izvērtējot sava uzņēmuma vajadzības, klientiem ir iespēja izvēlēties vienu no trim PVN atgūšanas pakalpojuma komplektiem – pašapkalpošanās, standarta un ātro pakalpojumu. 

Pašapkalpošanās pakalpojums paredz, ka pirkuma laikā, reģistrējot Neste karti, uzņēmums apkopos visus degvielas pirkumus un ik mēnesi nosūtīs PVN rēķinu, bet klientam pašam būs jāveic dokumentu noformēšana PVN atgūšanas procesam. 

Standarta pakalpojuma gadījumā Neste nodrošinās pilnu PVN atgūšanas pārvaldību, iesniedzot pieprasījumu PVN atgūšanai klienta vārdā, un klients PVN atmaksu saņems bankas kontā pēc samaksāto nodokļu aprēķināšanas un apstiprinājuma saņemšanas, kas ierasti notiek četru mēnešu līdz divu gadu laikā. 

Ātrais pakalpojums nodrošinās pilnu PVN atgūšanas pārvaldību un garantētu PVN atmaksu 14 dienu laikā. 

«Mēs nepārtraukti analizējam biznesa tendences, klientu vajadzības un meklējam mūsdienīgus risinājumus, lai nodrošinātu vēl augstākas kvalitātes servisu, atvieglojot mūsu klientu ikdienu,» norāda SIA Neste Latvija ģenerāldirektors Artu Airiainens.

PVN atgūšanas pakalpojums ir pieejams visās Eiropas valstīs, un PVN atmaksa tiks veikta atbilstoši katras valsts likumdošanai.