PR aģentūra A.W.Olsen & Partners no mazas, specializētas aģentūras izaugusi par tirgus dalībnieku, kas piedāvā plašu pakalpojumu klāstu un eksportē savu kompetenci
SIA
PR Kvadrāts (PR aģentūra A.W.Olsen & Partners) kāpinājusi
apgrozījumu no 206 tūkst. eiro 2014. gadā līdz 491 tūkst. eiro 2017.
gadā; kompānija ir iekļauta laikraksta Dienas Bizness un Lursoft
veidotajā strauji augošo uzņēmumu jeb Gazeļu sarakstā.
2018. finanšu gadu uzņēmums prognozē beigt ar 600 tūkst. eiro lielu apgrozījumu un 20 tūkst. eiro lielu peļņu. «Šajā laika periodā sākām vairāk strādāt eksportā, kā arī paplašinājām klientu grozu un līdzās korporatīviem uzņēmumiem sākām sadarboties ar valsts iestādēm un piedalīties to izsludinātos iepirkumu konkursos,» izaugsmes gados sasniegto komentē A.W.Olsen & Partners (SIA PR Kvadrāts) partnere Olga Kazaka.
##Izplešas eksportā
Uzņēmums pirms 12 gadiem darbību sāka kā neliela, lokāla mediju attiecību aģentūra, bet ar laiku ir izaudzis līdz pilna servisa komunikācijas aģentūras statusam. «Tas bija tas, ko klienti tolaik varēja saprast un ko mēs labi pratām. Tiesa, jau toreiz iezīmējās mūsu specialitāte, ka strādājam bilingvāli, jo komandā bija gan latvieši, gan krievi, šī specializācija saglabājusies vēl aizvien,» atminas O. Kazaka. Taujāta, kas pēdējos trīs gados ir bijis apgrozījuma izaugsmes dzinējspēks, viņa teic, ka pareizais solis bija nospraust ambīcijas augt mērogā, jo klienti sāka pieprasīt plašāku pakalpojumu klāstu, kā arī vēlējās sadarboties, īstenojot projektus arī ārpus Latvijas robežām.
2014. gadā A.W.Olsen & Partners sāka strādāt ar starptautiskiem klientiem ārvalstīs, un pērn eksporta apjoms no apgrozījuma jau veidoja 60%. Līdz šim enkura valstis eksportā ir bijušas Lielbritānija, Polija, Lietuva, Igaunija, Ungārija, Krievija, Austrija u.c. «Mums šobrīd ir vairāki klienti, ar kuriem strādājam Baltijas līmenī, nodrošinot pilnu pakalpojuma spektru, sākot no sabiedrisko attiecību pakalpojumiem un beidzot ar mārketingu un digitālās komunikācijas risinājumiem, jo mūsdienās šīs disciplīnas vairs nav strikti atdalītas un arī konkurenti piedāvā klientiem plašu pakalpojumu klāstu. Pamatā mūsu klienti eksporta tirgū ir starptautiski zīmoli, kas strādā arī Latvijā. Nereti tie novērtē mūsu pieredzi sociālo mediju kontekstā, un mēs nodrošinām viņu sociālo tīklu komunikācijas koordinēšanu kādā Eiropas reģionā. Piemēram, koordinējam sociālo mediju komunikāciju Ungārijā, Čehijā, Rumānijā, Turcijā, Grieķijā, kā arī Ziemeļeiropā vienam starptautiskajam zīmolam,» stāsta O. Kazaka.
##Provokācija atmaksājas
Aģentūras
klientu portfelī ir dažādu nozaru uzņēmumi – sākot no IT, aviācijas,
mazumtirdzniecības, pārtikas un apģērbu ražošanas un beidzot ar finanšu
sektoru, medicīnas un farmācijas jomu. Pēdējo trīs gadu izaugsmes
dzinulis bijusi vēlme strādāt ne tikai ar korporatīvajiem klientiem, bet
arī ar valsts iestādēm. Publiskais sektors pašlaik veido aptuveni
20-30% no kopējā klientu groza. «Mūsu aģentūras stiprā puse ir spēja
izstrādāt efektīvus un drosmīgus risinājumus valsts pārvaldei, kur
tradicionāli komunikācijas kampaņas ir šabloniskas un klusas. Viena no
mūsu valsts pārvaldes kampaņām ir ieguvusi Baltic PR Awards nominācijās
Sociālā kampaņa un arī Publiskā sektora kampaņa, kā arī prestižo Eiropas
līmeņa European Excellence Awards nominācijā Pārmaiņu komunikācija.
Šajā konkursā konkurentu vidū bija tādi pasaulē zināmi zīmoli kā Maersk
Oil, Telefónica Germany, UniCredit Group u.c. Tāpat par vēl vienu mūsu
izveidoto valsts pārvaldes kampaņu esam ieguvuši pasaules līmeņa balvu,
jo esam uzvarējuši Pasaules sabiedrisko attiecību jomas konkursā IPRA
Golden World Awards 2018 valsts sektorā strādājošo aģentūru kategorijā.
Pašu balvu saņemsim oktobrī, kad Barselonā notiks svinīgs apbalvošanas
pasākums,» klāsta O. Kazaka.
Visu rakstu Nebaidīties riskēt lasiet 20. septembra laikrakstā Dienas Bizness.
Abonējiet, lai saņemtu laikrakstu ik dienu.