Pusotra mēneša laikā kopš elektronisko aicinājumu pakalpojuma ieviešanas mobilo īsziņu veidā par reģistrētu – ierakstītu un/vai apdrošinātu – sūtījumu saņemšanu tam pieteikušies 54 900 klientu, informē VAS Latvijas Pasts. 

Nosūtīto īsziņu skaits par pienākušajiem reģistrētajiem sūtījumiem šajā periodā sasniedzis 64 200. Izmantojot jauno pakalpojumu, klienti – gan fiziskas, gan juridiskas personas – var saņemt elektroniskos aicinājumus mobilās īsziņas formātā par tiem pasta nodaļā saņemtajiem reģistrētajiem sūtījumiem, uz kuriem norādīts adresāta pareizs mobilā tālruņa numurs.

Nodrošinot pieejamāku pasta pakalpojumu servisu un mūsdienīgas sūtījumu saņemšanas iespējas, Latvijas Pasts jūlijā sāka piedāvāt elektronisko aicinājumu pakalpojumu mobilo īsziņu veidā arī par reģistrētu – ierakstītu un/vai apdrošinātu – sūtījumu saņemšanu. Tā kā atbilstoši normatīvajam regulējumam attiecībā uz reģistrētajiem sūtījumiem adresātam ir jāsniedz sava piekrišana elektroniskai saziņai, šā pakalpojuma saņemšanai klientam ir jāpiesakās, norādot precīzu un funkcionējošu sava mobilā tālruņa numuru.

Reģistrētu sūtījumu lielāko daļu veido sīkpakas, pakas un eksprespasta sūtījumi no interneta veikaliem – iepērkoties tajos, viena no aizpildāmajām pasūtījuma sadaļām tradicionāli ir mobilā tālruņa numurs, kuru izsūtītājs parasti norāda arī uz sūtījuma.

E-aicinājumi, kurus tagad Latvijas Pasts klientiem izsūta gan par reģistrēto, gan vienkāršo sūtījumu saņemšanu, ir viens no Latvijas Pasta īstenotajiem projektiem pārejai uz pakalpojumu sniegšanu digitālajā vidē.