Lai efektivizētu uzņēmuma izmaksas un ietaupītu finanšu līdzekļus, no 1.februāra vairs nedarbosies "Rīgas satiksmes" bezmaksas tālruņa numurs, informē uzņēmumā. 

Turpmāk informatīvā tālruņa numurs būs 20361862, tādējādi aizstājot līdzšinējo bezmaksas tālruņa numuru 80001919. Tālrunis klientu ērtībām tāpat kā līdz šim darbosies 24 stundas dienā, 7 dienas nedēļā.

Zvanot uz jauno informatīvā tālruņa numuru, klientiem tiks piemērots standarta maksas tarifs, kas ir atkarīgs no konkrētā tālruņa operatora. 

Ņemot vērā to, ka jau šobrīd vairums operatoru piedāvātie tarifu plāni piedāvā saviem klientiem bezlimita minūšu zvanu skaitu, zvani uz informatīvo tālruni lielākajai daļai "Rīgas satiksmes" klientu neradīs papildu izmaksas. 

Jaunais numurs turpmāk būs pieejams arī pilsētas viesiem, kuri Rīgā iebrauc no citām valstīm. 

Esošā statistika liecina, ka aptuveni 95% gadījumu klienti pa informatīvo tālruni uzdod jautājumus par sabiedriskā transporta maršrutiem, kā arī pienākšanas un atiešanas laikiem pieturvietā, taču jau šobrīd šādu informāciju iespējams iegūt gan pieturvietu plāksnītēs, gan uzņēmuma mājas lapā, gan sociālajos tīklos.