Starptautiskais viesmīlības tīkls "Kerten Hospitality" saskata izaugsmes potenciālu Baltijas valstīs, aģentūrai LETA pastāstīja "Kerten Hospitality" starptautiskais komercdirektors Nikolai Padoans.

Viņš atzīmēja, ka "Kerten Hospitality" Baltijas valsts saskata kā nākotnes reģiona tīkla attīstībai un sadarbībai ar nekustamo īpašumu investoriem, viesnīcu īpašniekiem un attīstītājiem.

Padoans skaidro, ka Baltijas tirgum ir milzīgs izaugsmes potenciāls viesmīlības telpā sakarā ar neizmantoto pieprasījumu pēc jaunas pieredzes un steidzamo nepieciešamību risināt jautājumu par telpu dažādos nekustamo īpašumu aktīvos. Padoans uzsvēra, ka pašreizējā globālā stagnācija ir pierādījusi, ka nekustamā īpašuma ieguldījumu prognozējamība nevar būt atkarīga no "autopilota stratēģijas. "Ir nepieciešama pastāvīga telpu, projektu un viesmīlības ekosistēmu attīstība.

Baltija ir gatava jaunai pieejai viesmīlībai, kur vairākas komponentes amatnieku kopdzīves telpas nes atdevi no investīcijām īpašniekiem, pielāgojot projektu konkrētajai vietai un kopienai un pārvēršot to jaukta lietojuma attīstībā," sacīja Padoans.

Jautāts, vai "Kerten Hospitality" plāno ienākt Baltijas tirgū, Padoans norādīja, ka viesmīlības tīkls ideju apsver, bet pagaidām konkrētu plānu un projektu nav. Viņš piebilda, ka pašlaik "Kerten Hospitality" raugās uz projektiem, kuri rada pievienoto vērtību un veicina biznesa attīstību.

"Projekta lielums ir sekundārs. Ja mēs jūtam, ka varam pietuvināt uzņēmumu, tad īpašumu pat ar 20 istabām ir vērts apskatīt, lai piešķirtu tam dzīvību," sacīja Padoans. Padoans atklāja, ka šogad "Kerten Hospitality" paredzēts atvērt septiņus projektus Saūda Arābijā, Jordānijā, Kuvaitā, Gruzijā un Turcijā.

"Kerten Hospitality" ir starptautisks viesmīlības tīkls, kurā apvienoti vairākas zīmola rezidences, dzīvokļi, luksusa un vidējā tirgus viesnīcas un darba telpas.