Tukšo autobusu cena

Transports un loģistika
2020. gada 30. jūnijs 06:25

Pasažieru pārvadājumu ierobežojumi un nepārtraukti aicinājumi pārdomāt vajadzību braukt transportā ārkārtas stāvokļa laikā ir tikai nozares šī brīža likstas. Konkrētas aprises jau ieguvis konkurss par sabiedriskā transporta pakalpojumu nodrošināšanu Latvijā turpmākajiem 10 gadiem. 

Par to, kādi izaicinājumi ir pārvadātājiem tuvākā un tālākā nākotnē, "Dienas Bizness" izjautāja Latvijas Pasažieru pārvadātāju asociācijas prezidentu Ivo Ošenieku.

"Aicinājumi neizvēlēties sabiedrisko transportu, lai distancētos Covid-19 krīzes laikā, ir darījuši savu, un pasažieru plūsma ir katastrofāli samazinājusies. Par laimi, pasažieri vēl ir, bet, par naudu runājot, zaudējumi ir gan pilsētas, gan reģionālajos pasažieru pārvadājumos. Kliedzošākais ir tas, ka uzņēmumiem nav pietiekamu ieņēmumu, lai segtu ikdienas apgrozāmo līdzekļu plūsmu!" viņš stāsta.

"Daļa cilvēku, kas brauca uz darbu Latvijā, iespējams, nākamajā gadā to šeit vairs nedarīs. Tāds ir 2021. gada risks," viņš teic.


Visu interviju lasiet 30. jūnija žurnālā "Dienas Bizness".

Abonējiet, lasiet elektroniski vai meklējiet preses tirdzniecības vietās.