Finanšu tehnoloģiju kompānija SIA "Inbank Latvia" 2019. gadā sasniegusi augstākos finanšu rādītājus kopš uzņēmuma dibināšanas – pārdošanas apjomi pērn sasniedza 53 miljonus eiro, salīdzinot ar 42,3 miljoniem eiro 2018. gadā.

"Pērn "Inbank" divkāršoja savu tehnoloģiju un biznesa attīstības komandu, bet jau tagad redzam, ka ir vēl vairāk iespēju augt. Jaunajiem talantiem un asajiem prātiem, kuri vēlētos piedalīties inovatīvas bankas veidošanā, būtu jāmeklē darbs "Inbank"," aicina "Inbank Latvia" valdes priekšsēdētājs Ģirts Lediņš.

Gada laikā fintech uzņēmums ir sācis sadarbību ar "1a.lv", "K-Senukai", "Studio Moderna (Top Shop)", "Bite" un "OC Vision" ("Vision Express", "Optio", "Pasaules optika", "Vizionette") palīdzot sadarbības partneriem palielināt pārdošanas apjomus un nodrošinot vienkāršu un ātru preču nomaksas pakalpojumu to klientiem.

"Mūsu mērķis šogad ir turpināt pēdējos divos gados sasniegto izaugsmi, ar finanšu risinājumu izstrādi piesaistot arvien jaunus partnerus. Arī Latvijā jaunatvērtie Sotka un Asko mēbeļu interneta veikali ir mūsu partneri," norāda Ģ. Lediņš.

"Līdztekus pašu inovācijām finanšu sektorā lepojamies ar to, ka atbalstām vietējos jaunuzņēmumus, piemēram, izmantojam Latvijas jaunuzņēmuma "Nordigen" kontu informācijas analītikas risinājumu. Šis risinājums palīdz risināt sarežģītas problēmas bankām, savukārt mēs palīdzam risināt savu partneru problēmas, rast veidus, kā pārdot labāk, kā veikala apmeklētājus padarīt par pircējiem. Nav jāizgudro divritenis – ar lielāko prieku integrējam savā darbībā fintech jaunuzņēmumu risinājumus, kas uzlabo mūsu pakalpojumu kvalitāti," skaidro Ģ. Lediņš.

Uz patērētāju finansēšanu fokusētā Igaunijas digitālā banka "Inbank", kas Igaunijā dibināta pirms 10 gadiem, sasniegusi 10% daļu no 3 miljonu eiro vērtā Baltijas patērētāju finanšu tirgus.

"No mūsu 338 miljonu eiro portfeļa gandrīz 300 miljoni ir Baltijā. Tas ir tuvu 10% no 3 miljardu eiro Baltijas patērētāju finanšu tirgus. Mēs augam straujāk nekā mūsu konkurenti," atzīmē "Inbank" padomes priekšsēdētājs Prīts Peldoja (Priit Põldoja), bijušais Igaunijas "Hansapank" vadītājs.

"Lai augtu tikpat strauji kā līdz šim, protams, būtu loģiski lūkoties uz jauniem tirgiem. Taču 2019. gads mums parādīja, ka izaugsmes rādītājus palīdz sasniegt sadarbība ar lieliem partneriem, piemēram, "PayU" Polijā, "Bite" Latvijā un Lietuvā, un "Auto24" Igaunijā. Attīstot tehnoloģijas, kas palīdz mūsu partneriem pārdot vairāk un labāk, mēs varam piedāvāt savus finansēšanas pakalpojumus ar lielu partneru starpniecību, un tie varētu darboties jebkurā Eiropas valstī," mērķus ieskicē Inbank valdes priekšsēdētājs Jans Andreso (Jan Adresoo).