No rītdienas Swedbank klienti varēs izmantot jaunu iespēju atbloķēt piekļuvi savai internetbankai vai mobilajai lietotnei, ja tā tika netīšām nobloķēta, piemēram, nepareizi ievadot paroli, informē kredītiestāde.

Tagad klients pats varēs vairākas reizes vēlreiz mēģināt ievadīt pareizo paroli pēc noteikta laika, par ko informāciju redzēs internetbankas vai mobilās lietotnes ekrānā. Iespēju varēs izmantot arī Smart-ID lietotāji.

Līdz ar to palielinās pakalpojumu skaits, ko klients var izdarīt pats, kad nav nepieciešams vērsties bankā klātienē vai zvanīt uz konsultāciju centru. Šī iespēja tiks aktivizēta regulāro IT uzturēšanas darbu laikā naktī uz 8.februāri.

Šonakt, naktī uz 8.februāri no plkst. 00:00 līdz 06:00 notiks ikmēneša IT uzlabojumu ieviešana Swedbank sistēmās. IT darbu laikā iespējami nelieli traucējumi Swedbank karšu, maksājumu pakalpojumu un internetbankas darbībā.