#Lai kaut kas izdotos, ir jāsapņo. Es nekad mūžā nevarēju iedomāties, ka varētu trenēt cilvēkus visā pasaulē.

Personīgās izaugsmes trenerei Lienei Uresinai ir klienti Brazīlijā, Amerikā, Zviedrijā, Kiprā, Anglijā, kurus viņa konsultē, galvenokārt sazvanoties Skype

«Es nesaucu sevi par kouču tikai tāpēc, ka esmu ieguvusi sertifikātu. Man ir pieredze biznesā, es saprotu uzņēmēju problēmas. Regulāri mācos, braucu uz labākajiem semināriem,» saka Liene Uresina, SIA TK II Liepiņas pakalpojumi vadītāja. Viņa joprojām ir iesaistīta arī ģimenes uzņēmumā TurKebab, bet šobrīd viņas fokusā ir personīgās izaugsmes treniņi citiem uzņēmējiem, palīdzot viņiem sasniegt augstākus mērķus. Lienes pašas mērķis ir pakalpojumu klāstu paplašināt un nodarboties ne vien ar individuālo koučingu, bet arī vadīt grupu treniņus, tādējādi palīdzot lielākam skaitam uzņēmēju, kā arī veidot tiešsaistes programmas internetā.

##Jāspēj sapņot

«Cilvēki savus sapņus bieži vien pielīdzina esošajām iespējām. Ja cilvēka ienākumi ir mazi, viņš nemaz nesapņo par ceļojumu uz Maldivu salām, jo tas ir pārāk dārgi. Lai kaut kas izdotos, ir jāsapņo. Es nekad mūžā nevarēju iedomāties, ka varētu trenēt cilvēkus visā pasaulē, bet tagad es to daru. Lai gūtu panākumus, ir jāsapņo un jāizkāpj no esošās komforta zonas. Cilvēkam jāsaprot, ka viņa iespējām nav robežu. Es strādāju ar cilvēka pašapziņu, mudinu apzināties, ka iespējas ir daudzreiz plašākas, nekā cilvēks apzinās. Piemēram, man ir viena kliente, kurai bija ļoti slikti ar pašapziņu, bet tagad viņa pelna sešas reizes vairāk nekā iepriekš, iet ar augsti paceltu galvu, ir nomainījusi attiecības un zina savu vērtību,» viņa stāsta. Trenere arī uzskata, ka pašapziņa ir visa pamats un tā vajadzīga, lai «pārdotu» jebko – ideju kolēģiem, pierunātu bērnu uzklāt gultu utt.

Viņas klientes ir uzņēmējas, kuras ir pārstrādājušās, nogurušas, pazaudējušas dzīves garšu un nesaprot, ko grib, – tādas, kā agrāk viņa pati. «Es tur esmu bijusi un vairs nekad negribu no rīta pamosties un nesaprast, ko un kāpēc daru,» viņa saka.

Visu rakstu Caur Skype konsultē klientus jebkur pasaulē lasiet 12. februāra laikrakstā Dienas Bizness.