#«Viss ir mainījies. Šķiet, ka piecus gadus jau esmu strādājusi, bet saprotu, ka vairāk vai mazāk viss ir sācies no nulles.»

SIA Waras ula biznesu un tirgus apgūšanu sāka ar karamelizētu sīpolu džemu, bet šobrīd uzņēmuma produktu portfelī ir jau četri produkti, kurus drīz papildinās vēl vismaz divi

«Vairs nevaru atļauties tikai dažus labus produktus – ir vajadzīgi vairāki. Tāpēc eksperimentēju ar dažādām receptēm un receptūrām. Tas nav viegli, jo vajadzīgs ilgs laiks, lai iegūtu tādu rezultātu, kādu gribu – lai tas būtu visādā ziņā perfekts. Lai to sasniegtu, nepietiek ar trim mēģinājumiem,» teic Ineta Vilciņa, SIA Waras ula īpašniece. Vaicāta, kas nosaka to, vai kāds eksperiments pārvērtīsies produktā, viņa teic, ka tas notiek pēc tam, kad pati ir apmierināta ar produktu, tas ir pilnībā noslīpēts, saņēmis potenciālo pircēju novērtējumu un ir izstrādāts iepakojums.

Iepriekš Ineta produkciju izgatavoja mājās, bet tagad ir iekārtojusi ražošanas telpas Nordic Industrial Park Olainē. Stāstot par to, kā nolēma, ka ir pienācis laiks pāriet citā līmenī, uzņēmēja norāda, ka mājās var strādāt gana ilgi, bet tad bizness arī paliek šadā attīstības līmenī.

Ražot mājās un speciāli pielāgotās telpās ir nesalīdzināmas lietas. «Viss ir mainījies. Šķiet, ka piecus gadus jau esmu strādājusi, bet saprotu, ka vairāk vai mazāk viss ir sācies no nulles. Kaut vai tas, kur produkcija tiek ražota, ir pavisam cits. Ceru, ka kvalitāte nav mainījusies. Tai ir jābūt tādai pašai, jo principā tehnoloģiski nekas nav mainīts,» saka Ineta.

Visvairāk viņa priecājas par māju atslogošanu no darba telpas, tāpat arī pašai esot citāda sajūta – tagad viņa katru dienu brauc uz darbu, nevis pāriet no istabas virtuvē.

Visu rakstu Iekāpj nākamajā līmenī lasiet 31. janvāra laikrakstā Dienas Bizness.

TEV VARĒTU INTERESĒT ARĪ:

Aktieri biznesā drīzāk ir izņēmums
FOTO: Viena no lielākajām pārtikas ražotnēm Igaunijā
FOTO: Pirmajā darbības gadā iegūst 1% no Latvijas čipsu tirgus
Kā top? Spilvas zīmola Baraviku majonēze
Mana pieredze: Pierāda, ka arī industriālā vidē var iedzīvināt dabīgu produktu