Vides reklāmas uzņēmums Clear Channel Latvia veicis investīcijas platformas attīstībā, uzstādot digitālos reklāmas stendus modes un izklaides centrā Rīga Plaza, kā arī  tirdzniecības centra Domina Shopping autostāvvietu zonā, informē uzņēmumā.

Šobrīd uzņēmuma piedāvājumu digitālajā platformā «Clear Channel Play» veido 27 ekrāni – 13 tirdzniecības centrā «Domina Shopping», no kuriem divi uzstādīti šogad un 14 šajā gadā uzstādītie ekrāni atrodas modes un izklaides centrā «Rīga Plaza». Kopējās investīcijas pērn un šogad veido vairāk kā 200 000 eiro.

«Digitālo vides stendu attīstība pasaulē norit atšķirīgos tempos, un, pateicoties to salīdzinoši nesenajai vēsturei Latvijā, attīstība šeit varētu noritēt īpaši strauji,» uzskata «Clear Channel Latvia» izpilddirektors Jānis Puravs. 

Pēc viņa domām, reklāmdevēji Latvijā aizvadītā gada laikā jau ir paspējuši novērtēt digitālo stendu priekšrocības, taču to iespējas vēl aizvien ir neapgūtas. «Šogad vēlamies iet tālāk, lielāku uzmanību veltot radošo un interaktīvo risinājumu apgūšanai digitālo vides stendu kampaņās,» saka Jānis Puravs.

Uzņēmums min, ka viena no interaktīvo ekrānu būtiskākajām priekšrocībām ir spēja piedāvāt interaktīvu, dinamisku, reaģējošu un personalizētu saturu pat ļoti specifiskām patērētāju grupām īstajā vietā un laikā, kā arī iespēju attālināti un dinamiski veikt reklāmas kampaņu vadību un satura maiņu to ietvaros.

Bez skārienjutīgajā tehnoloģijā balstītām interaktīvo reklāmas risinājumu iespējām, digitālie stendi piedāvā arī 3D wayfinding jeb interaktīvās kartes sistēmu tirdzniecības centru apmeklētājiem.

Aizvadītajā gadā digitālo reklāmas stendu formātu visplašāk izmantojuši klienti tehnoloģiju, finanšu, izklaides un pārtikas/dzērienu reklāmas kampaņām. Starptautiskie uzņēmumi – nedaudz aktīvāk par vietējiem, novērojis uzņēmums «Clear Channel Latvia».