Uzlabojot klientu servisu, Latvijas Pasts jau 84 pasta nodaļās visā Latvijā ieviesis klientu plūsmas vadības sistēmu In-Out, kas regulē apmeklētāju kustību uz vietas nodaļā un nodrošina iespēju pakalpojumiem pieteikties attālināti ar mobilās lietotnes starpniecību, informē Latvijas Pasts.

Turpinot lietotnes pilnveidošanu, Latvijas Pasts paplašinājis tās funkcijas, ļaujot ne tikai attālināti saņemt numuriņu interesējošā pakalpojuma saņemšanai, bet arī tiešsaistē sekot līdzi rindas virzībai. Līdz 2018.gada beigām ar klientu plūsmas vadības sistēmu In-Out plānots aprīkot vēl divas pasta nodaļas: Līvānu pasta nodaļu un Liepājas 12.pasta nodaļu.

Klientu ērtību uzlabošanai Latvijas Pasts savā mobilajā lietotnē veicis būtiskus papildinājumus – kad klients attālināti pieteicies pasta pakalpojumam un izņēmis savu kārtas numuru, iespējams redzēt ne tikai konkrēto numuru, bet arī pirms klienta šo pakalpojumu gaidošo numuru skaitu, rindas virzību un prognozi par aptuveno gaidīšanas laiku. Ja nepieciešams, kārtas numuru iespējams atlikt uz piecām minūtēm vai atcelt. Mobilā lietotne klientu informē brīdī, kad rindā pirms viņa atlikuši tikai trīs numuri un kad pienācis klienta kārtas numurs, attiecīgi norādot arī kasi, kurā tiks sniegts pakalpojums.

Latvijas Pasta mobilajā lietotnē iespējams izsekot arī reģistrēta sūtījuma ceļam, sameklēt tuvāko pasta nodaļu, noskaidrot tās adresi, darbalaiku un pasta indeksu. 

Daudzfunkcionālā klientu plūsmas vadības sistēma Latvijas Pastā tiek ieviesta pēdējo divu gadu laikā, un ar to aprīkoto pasta nodaļu skaits 2018.gada beigās sasniegs 86 pasta pakalpojumu sniegšanas vietas. Šobrīd šādi aprīkota ir 41 pasta nodaļa Rīgā un 43 nodaļas citās Latvijas pilsētās – Aizkrauklē, Alūksnē, Ādažos, Baldonē, Balvos, Bauskā, Cēsīs, Daugavpilī, Dobelē, Gulbenē, Ikšķilē, Jūrmalā, Kuldīgā, Krāslavā, Ķekavā, Liepājā, Limbažos, Ludzā, Madonā, Olainē, Preiļos, Rēzeknē, Salaspilī, Saldū, Siguldā, Smiltenē, Talsos, Tukumā, Valkā, Valmierā, Ventspilī.