Viedtālruņu ražotājs OnePlus Helsinkos, Somijā, atvēris savu pirmo ekskluzīvo servisa centru Eiropā, informē uzņēmuma pārstāvji.

«Jauns servisa centrs, kas apkalpos tikai OnePlus ierīču īpašniekus, ir kārtējais apliecinājums, ka esam ieinteresēti attīstīt savu darbību Ziemeļvalstu un Baltijas tirgos. Šis ir pirmais solis, lai jau šogad varētu nodrošināt klientu atbalstu arī mūsu klientiem Latvijā,» skaidro Tomass Lampen (Tuomas Lampen), OnePlus vadītājs Somijā.

OnePlus servisa centrs nodrošinās atbalstu programmatūras un tehnisko problēmu novēršanai visiem OnePlus viedtālruņiem, sākot no OnePlus 3. sērijas modeļiem. Telefoni remontam tiek pieņemti gan uz vietas servisa centrā, gan pa pastu.

Paredzams, ka, nogādājot ierīces servisa centrā personiski, vairumā gadījumu remontdarbi tiks paveikti pāris stundu laikā. Savukārt pa pastu sūtītās ierīces būs iespējams saņemt atpakaļ aptuveni 7 dienu laikā pēc ierīces nosūtīšanas remontam.

Līdz ar OnePlus darbības izaugsmi Eiropā jaunais servisa centrs Helsinkos jau šogad darbosies kā galvenais servisa centrs visām Ziemeļvalstīm. Pirmajā centra darbības uzsākšanas fāzē ierīces remontam tiks pieņemtas tikai no Somijas, tomēr jau šī gada laikā darbības reģions tiks paplašināts, ietverot arī Baltijas valstis un pārējās Ziemeļvalstis. Jau šobrīd servisa centrs klātienē pieņem remontam jebkurā valstī iegādātus OnePlus viedtālruņus.