"IPhone" un "iPad" īpašnieki 2019. gada nogalē bijuši īpaši aktīvi, ziņo "CNN"

"Apple" klienti laika posmā no Ziemassvētku vakara līdz Vecgada vakaram lietotnēm iztērējuši 1,42 miljardus ASV dolāru, kas ir par 16% vairāk nekā 2018. gadā, paziņojusi tehnoloģiju kompānija. Savukārt Jaungada dienā "Apple" uzstādījusi vienas dienas lietotņu pārdošanas rekordu - 386 miljonus ASV dolāru, kas ir par 20% vairāk nekā pirms gada.

Kopš "App Store" atvēršanas 2008. gadā lietotņu izstrādātāji ir nopelnījuši vairāk nekā 155 miljardus ASV dolāru, liecina "Apple" aplēses. 

"IPhone" lietotājiem "karstākās" bezmaksas lietotnes bijušas "YouTube", "Instagram", "Snapchat", "TikTok" un "Facebook Messenger". Starp maksas lietotnēm vislabāk veicies "Facetune", fotoattēlu rediģēšanas lietotnei "iOS" vai "Android" tālruņiem, kam seko plānošanas lietotne "HotSchedules" un laika prognožu lietotne "DarkSky".

"Mario Kart Tour", "Call of Duty: Mobile" un "Fortnite" ierindojas populārāko bezmaksas spēļu saraksta pirmajās vietās. Savukārt starp populārākajām maksas spēlēm ir, piemēram, "Minecraft", "Colour Bump 3D" un "Stardew Valley". 

Cilvēki arvien biežāk ir gatavi atvērt savus makus, lai apmaksātu dažādas lietotnes, bet to izstrādātāji atrod jaunus veidus, kā gūt peļņu. Kopumā 2019. gadā "Apple App Store" pārdošanas apjomi sasniedza 54,2 miljardus ASV dolāru, kas ir par 16,3% vairāk nekā gadu iepriekš. "Android" lietotāji "Google Play" iztērējuši 29,3 miljardus ASV dolāru, kas ir par 18,1% vairāk nekā 2018. gadā, liecina "Sensor Tower" dati. 

Ja saskaņā ar "Apple" datiem kopš 2008. gada izstrādātāji ir nopelnījuši vairāk nekā 155 miljardus ASV dolāru, tad interesanti, ka ceturtā daļa no šiem ieņēmumiem gūti tieši 2019. gadā.