2017. finanšu gadā Baltijas lielākais e-komercijas spēlētājs Pigu Group plāno apgrozīt 85 miljonus eiro, bet turpmākajiem gadiem mērķi ir vēl ambiciozāki – 2021. gadā uzņēmuma mērķis ir sasniegt 200 miljonus eiro, otrdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
«Esam lielākais interneta tirgotājs Baltijā; katru gadu
augam straujāk, mūsu izaugsme absolūtos skaitļos ir lielāka nekā mūsu
konkurentiem, un ar katru gadu atraujamies arvien pamanāmāk. Tas mums
palīdz piesaistīt vairāk pircēju un pirkt vairāk produktu par labākām
cenām. Mūsu galvenais mērķis ir augt un palielināt tirgus daļu,» neslēpj
Daiņus Ļuļis (Dainius Liulys), Pigu UAB valdes priekšsēdētājs.
Pigu
Group ietilpst internetveikali pigu.lt Lietuvā, 220.lv Latvijā un
kaup24.ee Igaunijā. Pēdējos gados uzņēmuma apgrozījums visās trijās
Baltijas valstīs ir audzis divas reizes – no 40 miljoniem 2014. gadā
līdz 85 miljoniem 2017. finanšu gadā, kas beigsies marta beigās. 2018.
gadā Pigu Group mērķē uz 105 miljonu eiro apgrozījumu, savukārt 2021.
gada plāns ir apgrozīt 200 miljonus eiro. Straujā izaugsme ļāvusi Pigu
Group ierindoties Deloitte straujāk augošo kompāniju saraksta Technology
Fast 50 sadaļā Big 5, ieņemot 3. vietu. «Šajā sarakstā apkopotas
diezgan lielas kompānijas, kuras vairs neaug tik strauji kā jaunāki
uzņēmumi. Šajā sarakstā esam pirmā kompānija no Baltijas reģiona. Lai
gan strādājam sešu miljonu iedzīvotāju tirgū, šajā konkursā konkurējam
ar tādu valstu tirgu kā Polija un Rumānija, kur ir 40 un 20 miljoni
iedzīvotāju. Tāpat jau otro reizi esam iekļuvuši 2017 Inc. 5000 Eiropas
straujāk augošo kompāniju sarakstā,» uzskaita D. Ļuļis.
Gadā Pigu Group internetveikalos iegriežas 76 miljoni apmeklētāju. Tas nozīmē - katrs Baltijas valstu iedzīvotājs apmeklē kādu no šiem internetveikaliem vismaz reizi mēnesī. 2017. finanšu gadā Pigu Group izpildīja divus miljonus pasūtījumu, 2018. gadā plāno sasniegt 2,7 miljonus un 2021. gadā – sešus miljonus. Pigu Group datubāzē ir 1,5 miljoni pircēju – 750 tūkstoši ir Lietuvā, 500 tūkstoši – Latvijā un 250 – tūkstoši Igaunijā. No tiem aktīvie klienti, kuri iepērkas vismaz reizi gadā, ir aptuveni 600 tūkstoši, kas ir ap 10% no Baltijas iedzīvotāju skaita.
Visu rakstu Internetā barjeru nav lasiet 27. marta laikrakstā Dienas Bizness.
Abonējiet, lai saņemtu laikrakstu ik dienu.