Interneta veikala «220.lv» darbības piemērošana atbilstoši jaunajai datu aizsardzības regulai prasījusi laiku un cilvēkresursus.

Uzņēmumam sagatavošanās process jaunajiem nosacījumiem ir aizņēmis vairāk nekā pusotru gadu. Speciāli izveidotajā vispārīgās datu regulas ieviešanas komandā strādāja 7 cilvēki, kas pārmaiņu procesus vadīja centralizēti visās trīs Baltijas valstīs, kur strādā uzņēmums.

«Nenoliedzami šīs ir lielas pārmaiņas datu aizsardzības jomā, kas prasa sagatavošanos gan biznesa videi, gan arī privātpersonām. Tomēr e-komercija ir viena no nozarēm, kurā datu politika, datu izmantošana un drošība ir bijusi kritiski svarīga nepārtraukti, vēl pirms jaunās regulas stāšanās spēkā. Uzņēmums izmanto datu kriptēšanas opciju, kas nozīmē, ka, ja kādu iemeslu dēļ ir notikusi datu noplūde, tos nav iespējams atšifrēt un personu identitāte ir nosargāta,» informē Laila Snidzāne, interneta veikala «220.lv» valdes locekle.

«220.lv» arī uzsver, ka regula ir nesusi vairākas pozitīvas pārmaiņas. L.Snidzāne skaidro: «Pirmkārt, šis ir bijis stimuls uz datiem paskatīties kā uz vērtību. Pieņemu, ka ne tikai no biznesa, bet arī privātpersonu skatu punkta. Vienlaikus datu regulas aktualitāte dod iespēju saprast savas tiesības, kā arī pievērsties jautājumiem, kas nereti ir atlikti, identificējot riskus datu glabāšanā un iespējamajā noplūdē.»