Latvijas Mobilais Telefons (LMT) šomēnes ieguvis vienlaicīgi trīs starptautiskus ISO sertifikātus, kas apliecina – LMT Integrētās vadības sistēma, kas ietver informācijas drošības, kvalitātes un vides pārvaldību un pilnveidošanu, ir auditēta un atbilst ISO 9001, ISO 14001, ISO 27001 starptautisko standartu prasībām, informē LMT.

«LMT klientiem un sadarbības partneriem šī sertifikācija nozīmē starptautiski atzītu apliecinājumu, ka LMT spēj nodrošināt visus elektronisko sakaru pakalpojumus un viedpakalpojumus atbilstoši mūsdienu informācijas drošības, kvalitātes, vides un energoefektivitātes pārvaldības prasībām,» apliecina LMT viceprezidente administratīvi juridiskajos jautājumos, valdes locekle Laura Keršule.

Sertifikātu saņemšanai LMT tika īstenots neatkarīgs audits. Auditu veica akreditētas sertifikācijas organizācijas, BM Trada Latvija, auditoru komanda. «ISO sertifikātu iegūšana ir apliecinājums uzņēmuma vadības un darbinieku kopīgam neatlaidīgam darbam, bet esošajiem un potenciālajiem klientiem, sadarbības partneriem tas apliecina uzņēmumarūpes par pakalpojumu kvalitāti un uzņēmuma ilgtspēju,» norāda BM Trada Latvija valdes loceklis Uldis Klezbergs.

ISO 27001 apliecina, ka LMT tiek īstenota stingra informācijas drošības pārvaldība, aizsargājot uzņēmuma un tā klientu informāciju, savlaicīgi identificējot iespējamus riskus un veicot nepieciešamās darbības to novēršanai vai ierobežošanai. Tas LMT klientiem sniedz pārliecību, ka viņu informācija ir drošībā, tā netiks pazaudēta vai izpausta nesaistītām personām.

ISO 9001 apliecina, ka LMT nodrošina augstas kvalitātes elektronisko sakaru pakalpojumus un viedpakalpojumus atbilstoši klientu prasībām un normatīvajiem aktiem. LMT ieguva un uztur ISO 9001 standarta sertifikāciju kopš 2002. gada.

ISO 14001 apliecina, ka LMT kā videi draudzīgs un ilgtspējīgs uzņēmums, kurš ikdienā izmanto tikai zaļo elektroenerģiju, ir apzinājis savu ietekmi uz dabu un ieviesis pasākumus šīs ietekmes pārvaldīšanai un samazināšanai.