Mobilo sakaru operators «Tele2» par 3.-4. augustā traucētajiem mobilajiem sakariem viesabonēšanā klientiem izmaksās kompensācijas vairāk nekā 600 000 eiro apmērā. Kompensācijas tiks piešķirtas ne vien tiem klientiem, kuri šajā laika periodā atradās ārzemēs, bet gan visiem «Tele2» klientiem.

Ikvienam pēcapmaksas klientam, kurš 3.-4. augustā atradās ārpus Latvijas un nevarēja izmantot mobilos pakalpojumus, netiks ieturēta abonēšanas maksa par augustu, savukārt priekšapmaksas klientiem kartes bilance tiks papildināta par desmit eiro.

Gan pēcapmaksas, gan priekšapmaksas klientiem tiks atlīdzināti visi izdevumi, kas saistīti ar viesabonēšanas izmaksām periodā no 1. līdz 5. augustam ieskaitot.

Papildus jau minētajai kompensācijai, pēcapmaksas klientiem, kuri atradās ārzemēs, tiks piešķirti 100 gigabaiti mobilo datu, kurus varēs izmantot līdz 2018. gada 30. septembrim.

Visiem pārējiem pēcapmaksas klientiem «Tele2» dāvina 20 gigabaiti mobilo datu, kas būs derīgi līdz 2018. gada augusta beigām.

«Arī tie klienti, kuri pagājušajā nedēļas nogalē palika Latvijā, tika netieši ietekmēti, jo nevarēja sazvanīt tuviniekus vai kolēģus. Līdz ar to, vēlamies kompensēt radušās neērtības visiem pēcapmaksas klientiem, kuri lieto mūsu pakalpojumus. Mēs patiesi atvainojamies par traucējumiem viesabonēšanā un centīsimies nodrošināt, ka nākotnē šādi bojājumi neatkārtosies,» komentē «Tele2» valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.

Par kompensāciju saņemšanu «Tele2» informēs ar SMS palīdzību šīs nedēļas laikā. 

Kā informē uzņēmums, tad traucējumi viesabonēšanā radās 3. augustā, «Tele2 AB» grupas Zviedrijas partnerim veicot sistēmu tehnisko uzlabošanu. Tas uz laiku ierobežoja iespēju «Tele2» klientiem veikt zvanus un sūtīt SMS no un uz ārzemēm. Bojājums bija ļoti sarežģīts, un viesabonēšanas darbību pilnībā izdevās atjaunot 4. augustā 19:00.