2017. gads mobilo sakaru operatoram «Tele2» noslēdzies ar apgrozījuma pieaugumu par 13,7% salīdzinājumā ar 2016. gada rādītājiem, apgrozījumam pakāpjoties līdz 119,6 miljoniem eiro.

Savukārt 2017. gada ceturtajā ceturksnī pret to pašu periodu 2016. gadā apgrozījums pieauga par 22,6%. Arī operatora klientu skaits pērn turpināja augt.

«Tele2» saglabājis augstus EBITDA rentabilitātes rādītājus, kas, salīdzinot ar 2016. gadu, pieauga par četriem procentiem, sasniedzot 36% atzīmi.

2017. gadā «Tele2» ieguldījumi attīstībā veidojuši 8,6 miljonus eiro. 2018. gada investīciju apjoms infrastruktūras attīstībā tiks palielināts līdz 11 miljoniem eiro, izbūvējot ap 50 jaunu bāzes staciju un palielinot esošo staciju kapacitāti, tādējādi aktīvi gatavojoties 5G ieviešanai valstī.

«Tele2» augošo apgrozījumu lielā mērā veido klientu ieņēmumu pieaugums par 12,5%, kā arī vēl nebijis telefonu, planšetdatoru, datoru un citu viedierīču, kā arī aksesuāru tirdzniecības pieaugums par 27%. Kā skaidro «Tele2» mazumtirdzniecības direktore Dace Škrabe, pieaugumu veido gan paplašināts un daudzveidīgāks piedāvājums, gan lielāks sabiedrības pieprasījums pēc dažāda veida viedierīcēm, kā arī patērētāju pirktspējas pieaugums. «Esam novērojuši, ka kopā ar telefonu mūsu klienti uzreiz iegādājas arī citus, papildu aksesuārus un viedierīces,» stāsta Dace Škrabe.

«Tele2» ir daļa no «Tele2 AB» grupas.