iPhone foto bizness plaukst un zeļ

Viedierīces
2018. gada 18. aprīlis 06:53

2017. gadā iPhone Photography School (SIA IPS Media) apgrozījums sasniedza 6,4 miljonus dolāru (aptuveni 5,2 miljonus eiro), kas ir teju četras reizes vairāk nekā 2016. gadā, kad uzņēmums apgrozīja 1,7 miljonus dolāru (1,46 miljonus eiro), trešdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

«Mūsu mērķis ir būt labākajam resursam par fotogrāfiju pasaulē. Pēc pārdošanas apjomiem mums ir tiešām labi rezultāti. Mēs mērām, cik cilvēku skatās mūsu bezmaksas saturu Youtube, blogā un Facebook un cik daudz mums katru mēnesi ir pirkumu. Mēs gribam, lai līdz 2020. gadam mēnesī 15 miljoni lietotāju lasītu vai skatītos mūsu materiālus par brīvu un būtu 25 tūkstoši pirkumu,» ieskicē Uģis Balmaks, SIA IPS Media līdzīpašnieks.

U. Balmaks uzņēmuma izaugsmi lielā mērā saista ar izrāvienu Facebook reklāmās. «Šo kanālu veiksmīgi izmantojām un domājām, ka varam uzlabot savus rezultātus. Mēs sākām sadarboties ar vienu pasaules līmeņa aģentūru. Viņi piedāvāja interesantu veidu, kā pārdot, – parādām video, kur apsolām atrisināt kādu problēmu vai kaut ko iemācīt saistībā ar fotogrāfiju, cik vien varam, izstāstām šajā video un beigās piedāvājam iegādāties pilno kursu, dodoties uz pārdošanas lapu. Tas strādā ļoti labi. Tā ir atslēga, kas daudz ko mainījusi, un viss pārējais sāka mainīties līdzi,» viņš stāsta. Šie video uzlabo cilvēku iespaidu par uzņēmumu, viņi tam uzticas, un daļa skatītāju samaksā par mācību materiāliem. Pēc tam, kad cilvēki ir nopirkuši vienu video apmācību kursu, daļa nopērk arī nākamo – ja sākotnējais piedāvājums ir īpaši spēcīgs, vēlāk ir vieglāk pārdot arī citus produktus.

Otrs pagrieziena punkts ir tas, ka uzņēmums sācis strādāt ar video kursiem par fotografēšanu ar digitālajām kamerām. «Visu, ko zinājām par to, ko izdarīt iPhone fotogrāfijā, sākām piedāvāt arī saistībā ar digitālajiem fotoaparātiem – filmējām video, rakstījām blogu. Mēs esam vienīgais veiksmīgais bizness pasaulē saistībā ar iPhone fotogrāfiju, fotografēšanā ar digitālajām kamerām ir neskaitāmi daudz piemēru. Domājam, ka šis ir mūsu nākamais solis, jo mums ir ieinteresēta auditorija, no kuras liela daļa bildē arī ar fotoaparātiem, un šis bizness ir vistuvākā un loģiskākā lieta, ar ko mums nodarboties,» saka U. Balmaks.

Visu rakstu Māca fotografēt ar iPhone lasiet 18. aprīļa laikrakstā Dienas Bizness.

LASI ARĪ:

iPhone Photography School domā par jauniem virzieniem

Mana pieredze: No bloga līdz pelnošam biznesam

Topā – finanšu tehnoloģijas, drošība un virtuālā realitāte

Vai Black Friday iedzīvosies Latvijā?