2020. gadu Storent sāka ar digitālo pakalpojumu attīstīšanu, un līdz ar vispārējām tirgus pārmaiņām, online nomas platformas ieviešanas procesi tika paātrināti divtik, un tas veicināja attālināto pakalpojumu aktīvāku izmantošanu. Izstrādes laikā uzņēmums apguvis, piemēram, mākslīgā intelekta un mašīnmācīšanās integrēšanu biznesa risinājumā, kā arī klientu digitālas autentifikācijas ieviešanu.

Vadītājiem jārīkojas ātri un apdomīgi, jo rīt nekas nebūs pa vecam

“Mēs esam pirmie nozarē ar pilnu digitālu tehnikas nomas ciklu – no līguma slēgšanas līdz tehnikas saņemšanai norādītajā adresē. Turpinām pārliecinoši fokusēties uz uzņēmuma digitālo attīstību un pozīciju stiprināšanu Latvijā, radot arvien jaunus un inovatīvus risinājumus būvtehnikas nomas segmentā. Esam gandarīti, ka mūsu attīstība vērsta ilgtspējības virzienā, un tā ir neatņemama daļa no mūsu biznesa,” uzsver Storent Latvija vadītājs Guntis Grīnbergs.

Online pilna cikla tehnikas nomas platformā nomas cena un transporta izmaksas tiek aprēķinātas automātiski atkarībā no nomas termiņa un piegādes attāluma, tādēļ klientam nav nepieciešams zvanīt un kaut ko vēl noskaidrot. Tā dod iespēju visu izdarīt attālināti, sākot ar līguma noslēgšanu līdz tehnikas piegādei objektā un pēc tam nogādāšanai atpakaļ nomas punktā. Visa nepieciešamā dokumentācija tiek parakstīta digitāli ar Smart ID, tāpēc nav nepieciešams apmeklēt nomas punktu, kas ir būtiski Covid-19 uzliesmojuma apstākļos.

Trešdaļa no kopējā pasūtījumu skaita tiek veikti Online platformā, un reģionos pat virs 50% no kopējā pasūtījumu apjoma. Jāuzslavē Latgales reģions, kurā vērojama vislielākā atsaucība un vēlme lietot digitālos risinājums. Arī citi Latvijas reģioni neatpaliek, ik mēnesi rādītāji aug. Jāpiemin vēl kāda pozitīva tendence – 2/3 biznesa klientu izmanto iespēju parakstīt dokumentus digitāli.

20201104-1616-news-lv.png

Pieaug Online platformas lietotāju skaits un lojalitātes programmas izmantošana

“Mainoties pašiem, mainām industriju, un pašreizējie uzņēmuma digitālo risinājumu rādītāji liecina, ka esam uzņēmuši pareizo kursu. Ik dienu pieaug Online platformas lietotāju skaits, un pamatoti, jo esam radījuši nomas platformu, kur klients no mobilā telefona var nomāt nepieciešamo, izvēlēties piegādes veidu, norēķināties un sekot līdzi sadarbībai un tās vēsturei,” akcentē Guntis Grīnbergs.

Uzņēmēju spēja pielāgoties tiek pārbaudīta kā vēl nekad. Pašlaik uzņēmēji darbojas nebijušā ātrumā, lai kvalitatīvi apkalpotu klientus, vienlaikus rūpējoties par darbiniekiem. Uzņēmumi izmanto digitālos kanālus, lai nodrošinātu nepārtrauktību. Šis paātrinājums liks organizācijām pārskatīt un pat pārdomāt savas digitālās stratēģijas, turklāt daudzās nozarēs, ne tikai būvniecības sfērā.

20201105-0829-storent-insta-1080x1080-lv

“Domājot par klientiem, ieviesām lojalitātes programmu Rental Points. Bonusu sistēma, kurā no katra nomas darījuma tiek pelnīti punkti un uzkrājumu var izmantot kā Storent online platformas norēķina veidu. Mēs klientus “apbalvojam”, novērtējot viņu uzticību. Nenoliedzami, Rental Points kalpo kā izcils indikators, lai veicinātu tiešsaistes nomas platformas lietotāju skaita pieaugumu. Patiess prieks, ka klienti viņiem sniegtās priekšrocības novērtē,” turpina G. Grīnbergs.

Piedāvāto pakalpojumu attīstība turpinās

Storent pakalpojumus nodrošina visā Latvijas teritorijā. Klients var izvēlēties, vai izņemt tehniku norādītajā nomas punktā vai ar piegādi objektā. Maza izmēra tehnika Rīgas reģionā tiek piegādāta ar Bolt Business Delivery, kas ievērojami samazina piegādes laiku un izmaksas.

Storent misija ir modernizēt būvtehnikas nomas nozari un sniegt klientiem un biznesam visā Baltijā vairāk iespēju.

“Prognozes liecina, ka šā gada otrajā pusē izaicinājumu netrūks, tas ir pašsaprotami – pašreizējie notikumi diktē noteikumus. Tomēr mēs uz visu raugāmies pozitīvi, esam ieguldījuši zināšanas, resursus, lai izveidotu digitālo būvtehnikas nomas platformu, un esam pārliecināti, ka 2021. gadā turpināsies virzība, vērsta uz tiešsaistes pirkumiem un online pakalpojumiem,” piebilst Guntis Grīnbergs.

Svarīgi izveidot ilgtermiņa stratēģijas lielākai noturībai un izmantot no pieredzes gūtās atziņas, lai izveidotu drošas un uzticamas sistēmas. Esam pārliecināti, ka nozare turpinās digitalizēties visā pasaulē un mēs būsim daļa no tā.