Jauns loģistikas pārvaldības rīks Freidesk palīdz klientiem ātri, vienkārši un efektīvi pārvadāt kravu, veicot dažus pogas klikšķus. Tas jau ir izpelnījies vairāk nekā 100 Eiropā pazīstamu starptautisku uzņēmumu un zīmolu uzticību. Pašlaik platformu izmanto vairāk nekā 1200 pārvadātāju, un klientu skaits turpina pieaugt katru nedēļu. Dienā vairāk nekā 2500 kravu tiek nosūtītas tieši caur Freidesk platformu. Kravas, kas tiek piegādātas, izmantojot  platformu, ir apdrošinātas ar atsevišķu piegādes apdrošināšanu, ko nodrošina Freidesk, tādējādi atbrīvojot klientus no nepieciešamības veikt papildu drošības pasākumus.

Bezgalīgi zvani un e-pasta vēstules, ar kuru palīdzību tiek meklēta informācija par sūtījumu; zaudēti dati, pārpratumi, nepārredzami procesi, lieks laika patēriņš, nav garantijas, ka tirgus nosacījumi tiek pārzināti, izkaisīta informācija - tā visa ir ražošanas un tirdzniecības uzņēmumu ikdiena. Prieks, ka daži uzņēmumi jau bauda optimizētas darbplūsmas, ietaupot savu dārgo laiku un naudu. Šī biznesu veicinošā pieredze kļuva par realitāti brīdī, kad uzņēmumi sāka izmantot Freidesk savā ikdienas darbā.

20201102-1529-1-3.png

Unikālais rīks ātri iekaroja augsti atzītu uzņēmumu uzticību

Freidesk ir strauji augošs uzņēmums. Katru ceturksni tas divkāršo apgrozījumu un ir izpelnījies vairāk nekā simts biznesa partneru uzticību. Izmantojot Freidesk, loģistikas vadības procesi tika veiksmīgi optimizēti vairākiem slaveniem Baltijas un starptautiskiem uzņēmumiem, tādiem kā Birštono Mineraliniai Vandenys (pazīstams, pateicoties zīmoliem Akvilė un Vytautas), Vilandra (pārstāvot Johnson's baby, Vileda, Chupa-Chups un citus slavenus zīmolus).

Izmantojot platformu Freidesk, visi ar loģistiku saistītie procesi bez problēmām tiek veikti arī uzņēmumam, kas pārvalda zīmola Mogyi attīstību. Freidesk pakalpojumus veiksmīgi izmanto mēslošanas līdzekļu ražotāji, arī labi pazīstamas holdinga grupas. Būvmateriālu tirgotāju darbinieki var atviegloti nopūsties, jo arī viņu darbs tiek vienkāršots – pasūtījumu veikšana un pārvadātāju izvēle, lai iegūtu vislabāko cenu, tiek panākta ar vienu pogas klikšķi.

Platforma, kas palīdz ietaupīt laiku

Laiki, kad, lai izsauktu taksometru, bija jāveic zvans dispečeram un jāizskaidro sava adrese, jau sen ir pagājuši. Tagad viss ir daudz vienkāršāk, pateicoties jaunajiem nomas pakalpojumiem, kas pieejami, izmantojot lietotnes, kas pieejamas jebkurā viedierīcē.

Ir pienācis laiks digitalizēt kravu pārvadājumus. Freidesk misija ir vienkāršot sauszemes kravu pārvadājumus jebkura lieluma uzņēmumam. Freidesk rīku var izmantot jebkurā viedtālrunī, planšetdatorā vai datorā, kurā klienti ātri un bez pūlēm var atrast visu nepieciešamo informāciju vienuviet. Pasūtījumu statuss, integrēta komunikācija, iespējamās zemākās piegādes cenas indikācija, grantēta izmaksu pārredzamība – Freidesk ļauj darboties  vienkārši un efektīvi, atvieglojot klienta ikdienu, atbrīvojot laiku un enerģiju citu svarīgu uzdevumu veikšanai.

Popularitāte un optimistiskās prognozes

Freidesk aug arvien straujāk, un kopā ar saviem partneriem cenšas sākt digitālo tehnoloģiju ieviešanu jau tagad. Izmantojot Freidesk, digitalizāciju var panākt ātri un viegli, bez nepieciešamības ieguldīt līdzekļus sarežģītā vai dārgā programmatūrā.

Freidesk ir radīts, domājot par klientu, un ir ļoti ērti lietojams. Izmantojot Freidesk, lietotājiem nav jābaidās no jauninājumiem, jo šī sistēma ir lietotājam draudzīga un viegli lietojama.

Ņemot vērā strauji pieaugošo klientu skaitu un viņu vajadzības, Freidesk regulāri piedāvā jaunas funkcijas un moduļus ar tālejošiem plāniem, piemēram, laika intervālu pārvaldība noliktavām, kas jau ir ieviesta un darbojas arvien lielākam mūsu klientu lokam. On time palīdz saīsināt laiku, kas pavadīts noliktavas darbu plānošanā, samazina dīkstāves laiku un automašīnu rindas pie noliktavām. Freidesk ir uz klientu orientēts un darbojas ar mērķi – vienkāršot kravu pārvaldīšanu.

Plašāku informāciju par Freidesk platformu var atrast vietnē www.freidesk.com