"Draugiem Group" lielākā uzņēmuma "Printful" izaugsme runā pati par sevi – pirms diviem gadiem kompānija nosvinēja pirmo miljonu apdrukāto T-kreklu, bet šā gada aprīlī pie klientiem bija nonākuši jau vairāk nekā 18 miljoni preču. 

Lai arī kādā brīdī cilvēki, iespējams, atgriezīsies tradicionālajos veikalos, "Printful" biznesa attīstības un ražošanas vadītājs Losandželosā Dairis Zariņš spriež, ka liela daļa cilvēku būs pieraduši iepirkties internetā, bet citi kādu laiku būs piesardzīgi pret ideju iepirkties klātienē. Vairāk par e-komercijas attīstību un šī brīža izaicinājumiem ražošanā viņš stāsta intervijā žurnālam "Dienas Bizness".

https://www.db.lv/zinas/printful-investe-18-miljonus-eiro-jaunas-razotnes-izveide-496711

"Viens no mūsu lielākajiem klientiem ir 26 gadus vecs puisis, vārdā Rajens, no Ņujorkas. Viņš ar savu veikalu, tirgojot "Printful" produkciju, apgroza pusmiljonu dolāru gada laikā," atklāj D. Zariņš.

Viņš arī akcentē: "Mums palīdz tas, ka dvēselē esam tehnoloģiju uzņēmums. Mēs paši ražojam programmatūru, tāpēc varam būt ļoti elastīgi. Es atveru savu datoru un minūtes laikā esmu iepazinies, kāda ir situācija Meksikas ražotnē, – redzu pasūtījumu skaitu, izpildi, rindu. Man nav jāzvana un jāprasa, kā iet, tā vietā es varu zvanīt un runāt par konkrētu lietu, par ko man ir jautājums. Man nav fiziski nepieciešams būt tur un skatīties kamerās, lai zinātu, vai izpildām pasūtījumus un kur ir problēma."


Visu interviju lasiet 26. maija žurnālā "Dienas Bizness".

Abonējiet, lasiet elektroniski vai meklējiet preses tirdzniecības vietās.